Yakışıklı olup güzel huylu erkek arkadaş istiyorum var mıdır acaba böyle biri?

Arkadaşlar yakışıklı olupta huyu güzel erkek yokmu Allah aşkına neden yakışıklı erkekler kötü oluyo hep :/ yakışıklılar size sesleniyorum lütfen serseri olmaktan vazgeçip sizde iyi olmayı deneseniz ne olurdu :) var mı aranızda yakışıklı olupta içinizinde güzel olan erkekler merak ettim eğer varsa şansım var demektir karşıma çıkma olasılığı var diye düşüneceğim.
Güncellemeler
+1 yıl
bana neden saldırıyosunuz ben düşünce mi söyledim sadece yakışıklılar biraz iyi huylu olsun dedim ne var bunda :P
Yakışıklı olup güzel huylu erkek arkadaş istiyorum var mıdır acaba böyle biri?
Cevapla