beyler? ... -_- :))

eyvallah abla...

:D :D

Evet hanımlar bir açıklama bekliyoruz?


eyvallah abla...

:D :D

Evet hanımlar bir açıklama bekliyoruz?





Sonuncusunda Mizah Var... Diğerleri Sadece Edepsizlik Ve Mizahtan Uzak...
son resmin aslı varmı? :D :D :D
emeğine sağlık... oldukça iyi.. ;)
Sonuncuya cok guldum ya :D :D
Doğru bunu yapmayan kiz yok bence :D
Bunlar hep üsengeclik :(
sizi gidiler sizi... :D
Cevap
3Cevap
Sonuncusu gercek mi ya
Bilemiyoruz ahahah
Komedi anlayışımız farklı :/
gülmedim.
Hha Cok Iyi Ya :)
Sonuncusu iyiymiş :D
Yalaaann 😂
Valla onları bilmemne ben yapmıyorum hiçte aklıma gelmedi 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar