Neden bir laz, çerkez vs. bağımsızlık diye diretmiyor da, bir tek kürtler istiyor?

Bu ülkenin sınırları içerisinde bir çok grup mevcut. Hepsi insan gibi içiçe yaşamayı severken neden bazı kürt arkadaşlar bunun yerine bağımsızlık diye tutturuyor? Mesela bunu lazlar yapıyor olsa emin olun o tarafın halkı karadeniz bölgesine bırakın sivili askeri, polisi bile sokmaz ama yapmıyor. Neden bu bağımsızlık çığlıkları. Yeterince bağımsız olmadığını düşünüyorsan neden topraklardan gitmek yerine toprak istiyorsun? Bana ne hak verilmişse sana da aynı hak verilmiş. Neden ekstrasını talep ediyorsun? Senin farkın ne?
Neden bir laz, çerkez vs. bağımsızlık diye diretmiyor da, bir tek kürtler istiyor?
Cevapla