• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Bira içerken ne düşünür erkekler, ne için içerler bu birayı?

Kirmizitutkunu
Kirmizitutkunu Takip Et
Xper 2 Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
yazın bakalım ne için içersiniz bu birayı erkekler? ne düşünürsünüz içerken, ayrıca hangi marka en güzelidir sizin için? #kirmizitutkunu
Bira içerken ne düşünür erkekler, ne için içerler bu birayı?
Cevapla
Marka Soruları En Güzel Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Almenda
    Almenda Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 38%
    +1 yıl

    ben bir bayan olarak içiyordum bir hafta öncesine kadar daha da içmeyeceğime söz verdim alkol ve sigara için. birada bomonti filtresiz. içerken herşe geliyor insanın aklına dert varken içiliyor yokken içmek için içiliyor bazen sebepsiz içiliyor canım :)

    2
    6 Yorumla
    • Kirmizitutkunu
      Kirmizitutkunu
      +1 yıl

      Çok teşekkürler :)

      Yorumla
    • Almenda
      Almenda
      +1 yıl

      rica ederim canım :)

      Yorumla
    • Almenda
      Almenda
      +1 yıl

      teşekkürler eig için canım :)

      Yorumla
    • Kirmizitutkunu
      Kirmizitutkunu
      +1 yıl

      Ne demek önemli değil canım o senin mütevaziliğin :)

      Yorumla
    • Almenda
      Almenda
      +1 yıl

      teşekkür ederim güzel düşüncen için canım :) herşey gönlünce olsun

      Yorumla
    • Kirmizitutkunu
      Kirmizitutkunu
      +1 yıl

      Seninde Sağol canım benim :)

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • titanya
    titanya Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    +1 yıl

    valla babam tam bir alkolik 1 kasa bira sarhoş etmeye anca yetiyor mutlu olduğunda üzüldüğünde sevindiğinde ve parası bol olduğundan içiyor yaptığı tek zevkli şey oymuş

    0
    0 Yorumla
  • ByCaMpEr
    ByCaMpEr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 43%
    +1 yıl

    İlk baslarda kafam bozuk getir 1 2 kadeh ya da cevredekilerin baskısı yani adam olcan l*n veya adam olan ıcıyor bunları filan sonra alıskanlık en son bağımlolık oluyor sahsen nefret ederim karaciğere yazık beyine yazık

    0
    0 Yorumla
  • pilav_ustu_az_kuru_2
    pilav_ustu_az_kuru_2 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 34%
    +1 yıl

    Bira sakinleştiriyor beni o yüzden içiyorum sinirli bir adamım

    2
    6 Yorumla
    • CeyCess
      CeyCess

      Aynen kanka Tuborg Kırmızı da iyi 😊

      Yorumla
    • pilav_ustu_az_kuru_2
      pilav_ustu_az_kuru_2
      +1 yıl

      @CeyCess Tuborg kırmızı candır <3

      Yorumla
    • Kirmizitutkunu
      Kirmizitutkunu
      +1 yıl

      tuborg gold %100 Malt nasıl bilmiyorum ben bira hakkinda pek bir bilgim yok ama

      Yorumla
    • pilav_ustu_az_kuru_2
      pilav_ustu_az_kuru_2
      +1 yıl

      tuborg kırmızıyı tek geçerim ya vodkalı ya daha çabuk kafa yapar

      Yorumla
    • Kirmizitutkunu
      Kirmizitutkunu
      +1 yıl

      güzel o zaman en çok tercih edilenlerde

      Yorumla
    • pilav_ustu_az_kuru_2
      pilav_ustu_az_kuru_2
      +1 yıl

      aynen tuborg her zaman iyidir içersen ondan iç bir tanesi yeter sana diğer türlü kafa yapmaz boşa içersin tuvalette gidersin ikiye bir

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

4

Cevap

60

Cevap

  • gerçekyalan
    gerçekyalan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 54
    +1 yıl

    Keyif almak. Özellikle galata köprüsü üzerinde gece balık tutarken , boğazda araba içinde otururken boğaza karşı çok zevk verir. Yanlız yakında benzinliik olsun. Depo çabuk dolar. Kafa çakır olsun yeter. Efes pilsendir. ama tuborg veya millerde gider.

    1
    0 Yorumla
  • SaNDieqo
    SaNDieqo Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 31%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Keyif için içerim, 3 taneyi geçmemişimdir, ağzıyla değil herşeyiyle içen 8-10 tane hatta daha fazla içtim diyenlere gülüyorum. amelelik ilk bikçatane belki ama zevki kalmıyor sonrasında. öyle kuru kuru içmem yanında çerez, falan olacak :)

    1
    0 Yorumla
  • mMaxcodeRİMm
    mMaxcodeRİMm Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 11,9b cevap paylaştı.

    Birayla bişey olmaz
    Bizim içtiğimiz alkol değil : Adım atamazsın.
    @Kava-banga

    2
    3 Yorumla
    • Kava-banga
      Kava-banga
      +1 yıl

      lal olur adam lal :D

      Yorumla
    • Kirmizitutkunu
      Kirmizitutkunu
      +1 yıl

      rol kesme * :D

      Yorumla
    • mMaxcodeRİMm
      mMaxcodeRİMm
      +1 yıl

      İşte o kafadan istiyorum kanka :D
      @Kava-banga

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Değişik duygular içine giriyorum bira olarak tuborg special öneririm çok güzel arada bir ot atıyorum yanında tribe giriyorum sabahlara kadar kafamı yaşıyorum.

    1
    3 Yorumla
    • Kirmizitutkunu
      Kirmizitutkunu
      +1 yıl

      Niye Kendini gizledin peki?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Niye kendimi gizlemeyeyim peki tanıdık çıkarsa paket olmamak için çaktın mı şimdi.

      Yorumla
    • Kirmizitutkunu
      Kirmizitutkunu
      +1 yıl

      haa anladım ismin ne :D

      Yorumla
  • SirBill
    SirBill Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl

    maksat keyfimiz yerine gelsin hiçbirşeyde marka takıntım yoktur fakat tuborg sanki daha bir lezzetli biradır

    1
    1 Yorumla
    • Kirmizitutkunu
      Kirmizitutkunu
      +1 yıl

      bencede uborg iyi öyle duyuyorum öyle biliyorum

      Yorumla
  • Barbaros28
    Barbaros28 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Tuborg Special namı değer kırmızı Tuborg. Geçmiş de alkoliktim ve öğrenci olduğum için param ancak biraya yetiyordu. Efkarlandığım da hep dert ortağım olmuştur. Yanında fıstığımı da eksik etmezdim

    Kaç kadeh kırıldı sarhoş gönlümde Müslüm baba...

    1
    0 Yorumla
  • Sagitarius
    Sagitarius Takip Et
    Xper 2 Yaş: 42
    +1 yıl

    Hafif kafa çakır oluyor..
    Ayrıca doyurucu özelliği var..
    Nede olsa arba suyu..
    Mezesi sigaradır biranın. Ama yanında dilim havuç salatalık vede biraz kavrulmuş fıstık iyidir..

    1
    3 Yorumla
    • Kirmizitutkunu
      Kirmizitutkunu
      +1 yıl

      Çakır nedemek hatta Çakır keyif

      Yorumla
    • Sagitarius
      Sagitarius
      +1 yıl

      hafif güzel oluyor babında..

      Yorumla
    • Kirmizitutkunu
      Kirmizitutkunu
      +1 yıl

      Teşekkürler :)

      Yorumla
  • SeynSeynn
    SeynSeynn Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 32%
    +1 yıl

    bira içmeyi severim. birazdan sigara almaya giderken 1 şişe almayı düşünüyorum mesela :) sebebi ise keyif olsun içimizdeki 1-2 sıkıntı gitsin diye :)

    1
    0 Yorumla
  • 1-Floki-1
    1-Floki-1 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 41%
    +1 yıl

    efes pilsen içerim ama alkol 0.5% olucak diğer türlü alokllü şeyler sevmiyorum

    1
    0 Yorumla
  • blue194o
    blue194o Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl

    Ben seviyorum içiyorum. İçerken de ulan keşke fıstığı daha fazla alsaydık diye onu düşünüyorum genelde :D

    1
    0 Yorumla
  • SiziSevenAdam
    SiziSevenAdam Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Gordugum herseyi dusunerek hayatimi cehenneme ceviriyorum. #EfesMalt #YeniRakı

    1
    0 Yorumla
  • Skip50
    Skip50 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33 , eic 31%
    +1 yıl

    Mutlu olmak için içerim ama tek başıma içmem arkadaşlarım olur muhabbet eşliğinde. Carlsberg favorimdir içerken tat alabildiğim tek biradır.

    0
    11 Yorumla
    • Kirmizitutkunu
      Kirmizitutkunu
      +1 yıl

      tuborg nasıl birşey peki

      Yorumla
    • Skip50
      Skip50
      +1 yıl

      Kırmızısı favorimdir diğerlerine göre alkol oranı biraz daha yüksektir.

      Yorumla
    • Kirmizitutkunu
      Kirmizitutkunu
      +1 yıl

      güzel yani kafa iyi yapar

      Yorumla
    • Skip50
      Skip50
      +1 yıl

      Kafa demeyelim de çakırkeyif yapar anlamsız bir cesaret oluşur o an aklından ne geçiyorsa sorgulamadan veya çevredekiler ne tepki verir diye düşünmeden onu yapmak istersin yol ortasına kakanı bile yaparsın kısacası ( Bende böyle en azından :D )

      Yorumla
    • Kirmizitutkunu
      Kirmizitutkunu
      +1 yıl

      hahaha cidden öylemi :D

      Yorumla
    • Skip50
      Skip50
      +1 yıl

      Akşam vakti milletin önünde kendi etrafımda döne döne koşuyorsam onu da yaparım herhalde :D

      Yorumla
    • Kirmizitutkunu
      Kirmizitutkunu
      +1 yıl

      o kadarmı etkili :D bir de hoşlandığı kızı düşünürse ne yapar ben onu çok merak ediyorum :)

      Yorumla
    • Skip50
      Skip50
      +1 yıl

      Diyorum ya anlamsız bir cesaret geliyor sağını solunu umursamıyorsun. Bir de kız arkadaş dersen artık nerde biter bende bilmiyorum :DD

      Yorumla
    • Kirmizitutkunu
      Kirmizitutkunu
      +1 yıl

      Hahahaha iyi iyi tanıdığım biri içiyorda o yüzden sordum Teşekkürler :)

      Yorumla
    • Skip50
      Skip50
      +1 yıl

      Rica ederim, iyi günler

      Yorumla
    • Kirmizitutkunu
      Kirmizitutkunu
      +1 yıl

      İyi günler

      Yorumla
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    Mentor Yaş: 42 , eic 52%
    +1 yıl

    valla pek bira sevmiyorum ben içmemde ya..
    içersemde kırmızı tuborg icerdim :)

    1
    1 Yorumla
    • Kirmizitutkunu
      Kirmizitutkunu
      +1 yıl

      tuborg süper diyorlar :)

      Yorumla
  • Crazy_Hack
    Crazy_Hack Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Ben Efes'ciyim. Sevdiğim için içerim, içerken de düşünmem. Daha sonra yaparım hayat felsefesini...

    1
    0 Yorumla
  • Endorfin22
    Endorfin22 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    5 sene once içkiye tövbe ettım sovyet ulkelerınde en cok içtigim içki baltıka 7 ya da 9
    sarap olarakta gurcıstanlılaırn yapmış oldugu sarap.

    1
    0 Yorumla
  • Siftahsız
    Siftahsız Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    3 adet 50 lık bıra+ 5 takıladan sonra tek düşündüğüm ciger yemek :) birde sevdiğim kız olsaydı onu dusunurdum herhalde.

    1
    0 Yorumla
  • Shadowgrey
    Shadowgrey Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 49%
    +1 yıl

    Ben zevk için içerim sırf ortam olsun diye. Bomonti bira yanında da 5 liralık kaju ve antep fıstığı çok iyi gider.

    0
    0 Yorumla
  • Bores1
    Bores1 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Birami :))
    Birayı susayinca iciyorum ben ama köfte ekmek yerkende bir harika oluyor ne içerden iceyim kafayı bulamıyorum votka icemiyordum ama artık oda etki etmiyor

    1
    0 Yorumla
  • Daimler-MercedesBenz
    Daimler-MercedesBenz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bira asla içmedim içmem de.
    Alkol haramdır. Allahın haram dediğini helal yapanlar içer ancak.
    Çoğunluğu hava atmak için içiyorlar ama.

    2
    0 Yorumla
  • CeyCess
    CeyCess Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 39%
    +1 yıl

    Efes extra, bir şey düşünmem içerken. Anı güzelleştiriyor

    1
    1 Yorumla
    • pilav_ustu_az_kuru_2
      pilav_ustu_az_kuru_2
      +1 yıl

      Adam işi biliyor tuborg kırmızı da iyidir :D

      Yorumla
  • Fth1903
    Fth1903 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43
    +1 yıl

    Ben kendimi kötü hissettiğimde içerim. Aşk acısı çekerken çok içtim. :( İşte en güzel neden bu.. Ama deniz kenarında veya havuz kenarında da serinlemek için içmeyide severim. Hoş müzikler eşliğinde..

    0
    0 Yorumla
  • TheMecnun
    TheMecnun Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    Icerken hicbir sey dusunmem sadece kafayi bulmak icin icerim ve az icmem kafayi bulurum sokaklarda bagira bagira yururum sonrada halinin ustunde uyaniyorum sabahlari

    0
    0 Yorumla
  • Gokhaaan
    Gokhaaan Takip Et
    Yoda Yaş: 41
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 446 cevap paylaştı.

    kimi dertten kimi sevinçten ben ise içerim şişeden.

    1
    0 Yorumla
  • oktayk
    oktayk Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    tuborg kırmızı , ayrıca birayı içerkende o günkü olayları düşünürüm tabi muhabbetten sıra gelirse düşünmeye

    1
    0 Yorumla
  • cukulletta
    cukulletta Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 33%
    +1 yıl

    Çiş içmek istediklerinde içerler sjsjd

    2
    1 Yorumla
    • Kirmizitutkunu
      Kirmizitutkunu
      +1 yıl

      shshsusuus :D

      Yorumla
  • nelly0
    nelly0 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Wiski + Cin içerim. Herkesin herşeyin şerefine içerim. Serefsizlerin asla tabi

    1
    0 Yorumla
  • Attalos
    Attalos Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı.

    Pek içtiğim bişey değil çayı ne diye içiyosan onuda öyle içersin illa içilcekse

    Corona

    1
    0 Yorumla
  • izgimer3
    izgimer3 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    En iyisi EFES EXTRA biraz birazdaha zevk işidir. bira içerken muhabbet olur arkadaşlarla. Dertliyken bira içmem kafa yapmıyor.

    1
    0 Yorumla
  • YelkensizGemi
    YelkensizGemi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43
    +1 yıl

    Daha bu yaşıma kadar alkolü bırak daha biranın damlası değmedi ağzıma inş bu yaştan sonra da değmez

    1
    3 Yorumla
    • Kirmizitutkunu
      Kirmizitutkunu
      +1 yıl

      İnşallah o senin elinde ama

      Yorumla
    • YelkensizGemi
      YelkensizGemi
      +1 yıl

      Tabiki benim elimde ama olaki şeytana falan uyarım diye dedim

      Yorumla
    • Kirmizitutkunu
      Kirmizitutkunu
      +1 yıl

      uyma sen uyma cidden sağlık daha önemli

      Yorumla
  • serüven_
    serüven_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 42
    +1 yıl

    Su gibi cok zevkli oluyor. ama biranin sarhoslugu da berbat.

    1
    0 Yorumla
  • Pesimisttooptimist
    Pesimisttooptimist Takip Et
    Bilge Yaş: 36
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 388 cevap paylaştı.

    Vay be yakinbi slru srustum ben de hic yorum yokk illa miley cyrus fotosu mu koyak sizi gidi pembrciler sizi

    0
    7 Yorumla
    • Kirmizitutkunu
      Kirmizitutkunu
      +1 yıl

      Galiba :D

      Yorumla
    • Pesimisttooptimist
      Pesimisttooptimist
      +1 yıl

      Pembe olsun camurdan olsun di mi burada olur da birine yavsarim dusururum umudu 😀😀

      Yorumla
    • Kirmizitutkunu
      Kirmizitutkunu
      +1 yıl

      kıskaaanç işi gücü beni ifşa etmek çekemiyon dimi beni kopek :D

      Yorumla
    • Pesimisttooptimist
      Pesimisttooptimist
      +1 yıl

      Espiri yapiyon beni mi gömüyon anlamadim ama seni ne cekemiycem beee ben genelden cekilemeyen olurum haberin olsun 😎😎

      Yorumla
    • Kirmizitutkunu
      Kirmizitutkunu
      +1 yıl

      Mk ben pembeyim zaten :) ne çekemicem sen çekemiyon beni gkfkfjd

      Yorumla
    • Pesimisttooptimist
      Pesimisttooptimist
      +1 yıl

      Kopekten sonra bir de mk boyle konusmakla kimse seni kiskanmaz merak etme

      Yorumla
    • Kirmizitutkunu
      Kirmizitutkunu
      +1 yıl

      belli belli

      Yorumla
  • Jon_Snow
    Jon_Snow Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Icmeyi biraktm bazen dertten bazen zevkten içerdim icmek icin her zaman bir sebep vardir

    1
    0 Yorumla
  • birefsaneyimokubeni
    birefsaneyimokubeni Takip Et
    Yoda Yaş: 48
    +1 yıl

    Ben asla alkol almam. Aldığım dönemlerde birayı meşbubat niyetine içerdim.

    0
    0 Yorumla
  • aydın399
    aydın399 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 51
    +1 yıl

    ortama ayak uydurmak için içerim yoksa içmem genelde seks düşünürüm efes extra içerim içersem yüksek alkollü

    0
    0 Yorumla
  • scorpion026
    scorpion026 Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 9,5b cevap paylaştı.

    bagımlı oldukları için yoksa aşk sevgi dert hepsi hikaye

    0
    0 Yorumla
  • Adi_bende_sakli
    Adi_bende_sakli Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    sen kırmızı tuborgcusun anladık :)

    1
    5 Yorumla
    • Kirmizitutkunu
      Kirmizitutkunu
      +1 yıl

      içmedim ki daha önce hiç :)

      Yorumla
    • Adi_bende_sakli
      Adi_bende_sakli
      +1 yıl

      ben de bira içmedim ama onla eş değer bişey içtim görüntüsü ve şekli aynı ama kaynağı farklı

      Yorumla
    • Kirmizitutkunu
      Kirmizitutkunu
      +1 yıl

      Anladım :D

      Yorumla
    • Adi_bende_sakli
      Adi_bende_sakli
      +1 yıl

      ne anladın? :D

      Yorumla
    • Adi_bende_sakli
      Adi_bende_sakli
      +1 yıl

      bak bişey anlamamışsın :D

      Yorumla
  • Kava-banga
    Kava-banga Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    su niyetine içiyoruz biz artık hıaaa :D

    2
    1 Yorumla
    • mMaxcodeRİMm
      mMaxcodeRİMm
      +1 yıl

      aynen mk :D

      Yorumla
  • 4llah-Diyen-Portakal
    4llah-Diyen-Portakal Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 39%
    +1 yıl

    Maksat muhabbet

    Corona

    1
    0 Yorumla
  • abarttilarabarttim
    abarttilarabarttim Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41
    +1 yıl

    düşüneceksem neden bira içeyim ki? ya da içki içeyim

    0
    0 Yorumla
  • ByPoseidon
    ByPoseidon Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    benim için koladan meyve suyundan farksız :D

    1
    0 Yorumla
  • KirmiiziOjemm
    KirmiiziOjemm Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    Sevdiklerini düşünüyorlardır herhalde :D

    2
    0 Yorumla
  • energy
    energy Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl

    Maksat sohbet muhabbet.

    1
    0 Yorumla
  • fulyaaaaa17
    fulyaaaaa17 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    karı kız herhalde :D

    3
    1 Yorumla
    • Kirmizitutkunu
      Kirmizitutkunu
      +1 yıl

      hahaha +1 verdim gıs sana :D

      Yorumla
  • ENRIQUE1990
    ENRIQUE1990 Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    keyfımızden degıl herhalde

    0
    3 Yorumla
    • Kirmizitutkunu
      Kirmizitutkunu
      +1 yıl

      bana niye kızıyosun ki

      Yorumla
    • ENRIQUE1990
      ENRIQUE1990
      +1 yıl

      estafullah ya sana nıye kızıyım bıraz sıtemkar oldu ok ama sana degıl

      Yorumla
    • Kirmizitutkunu
      Kirmizitutkunu
      +1 yıl

      Iyi bakalım

      Yorumla
  • KızarmısBiber
    KızarmısBiber Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    senin için

    1
    1 Yorumla
    • Kirmizitutkunu
      Kirmizitutkunu
      +1 yıl

      Afiyet olsun :D

      Yorumla
  • natashastiflerr
    natashastiflerr Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    kız için içerler başka bişey içi içen yok

    0
    0 Yorumla
  • SlyvioBorin
    SlyvioBorin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Bilmiyorum daha önce hiç alkol almadım.

    0
    0 Yorumla
  • Vault_Boy
    Vault_Boy Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.

    Alkol içmem.

    1
    0 Yorumla
  • asisehirli
    asisehirli Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    Bira hamal işidir içiyosan rakı iç.

    0
    0 Yorumla
  • Macallan
    Macallan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    unutmayı herşeyi 1 2 saatliginede olsa unutmayı

    0
    0 Yorumla
  • Batuthekhan
    Batuthekhan Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Keyif icin veya serinlemek icin icerim.

    0
    0 Yorumla
  • JackqueeLıne
    JackqueeLıne Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    bira amele içkisi yazık onu içenlere

    0
    0 Yorumla
  • partizan-solcu
    partizan-solcu Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    İçmedim hiç

    3
    0 Yorumla
  • hoodruno
    hoodruno Takip Et
    Yoda Yaş: 43
    +1 yıl

    Dusunmem keyif icin icerin

    0
    0 Yorumla
  • AAdesidero
    AAdesidero Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 319 cevap paylaştı.

    bira içemiyom viski ya da tekila :)

    0
    0 Yorumla
  • -Southpaw
    -Southpaw Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kimi zevkine, kimi de salak sacma nedenlerden..

    0
    0 Yorumla
  • aerolite
    aerolite Takip Et
    Master Yaş: 57 , eic 31%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 11,7b cevap paylaştı.

    Bud, bomonti..

    0
    0 Yorumla
  • impPower
    impPower Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl

    bira içmem çiş gibi

    1
    0 Yorumla
  • exabyte01
    exabyte01 Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl

    keyif için

    0
    0 Yorumla
  • unazzz
    unazzz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    keyfım ıcın kanka :d

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (4)
Devamını Gör(49)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Bira içerken ne düşünür erkekler, ne için içerler bu birayı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Simdide erkeklerde cikan bira sarap falan ne demek? 8 cevap verildi
Bira içenler nasıl içiyor? 15 cevap verildi
Bir insan neden bira icerki? 25 cevap verildi
İçki içen erkeklere bakış açınız nedir? 224 cevap verildi
Bira neden içilir? 4 cevap verildi
Biralama ne demek arkadaşlar? gidip bira içmek mi sadece? 1 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nohut dürüm sever misiniz?
  • Sevgilin için dinini değiştirir misin?
  • İlişkilerde hangisi daha çekici, ne istediğini bilen kadın mı yoksa beklemeyi bilen kadın mı?
  • Renklerle aranız nasıl?
  • Nefret bir renk olsaydı hangi renk olurdu?
  • En son ne zaman birine gerçekten bir şeyler hissettin?
  • Hangi konu seni asla üzemez?
  • Bir kadının vücudu gerçekten bu kadar kusursuz olabilir mi?
  • Sizin de arkadaşlarınız böyle gereksiz dertleri var mı?
  • Adını kalbine yaz beni unutma demek istediğiniz birisi var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨