İçi Yanar da İnsanın Dumanı Tütmez.. İç Yangınını Görecek Dostlar Neden Bulunmaz?

Bazen buram buram hüzün yüklü olur da insan, o hüznünü hafifletecek insan bulamaz. Herkes kendi eğlencesinin, keyfinin peşinde koşar da, gözleri buğulaşan, gönlü nemlenen insanlara aldırmaz. Gıda kıtlığı neyse de , ya insan kıtlığına ne demeli? Hani derler ya: Ne Olur Bir Sene de İnsanlık Moda Olsa? Sahi Ne Olur?
İçi Yanar da İnsanın Dumanı Tütmez.. İç Yangınını Görecek Dostlar Neden Bulunmaz?
Cevapla