Öncelikle geçmiş olsun. Bence sevgilini boşver , kendin için o şerefsizi polise şikayet etmelisin. Sonuçta sen istemeden sana saldırmış bu kişi ve bu olayı belki başka bir kişiyede yapacak ve yanına kar kalacak. Sırf bunu bile önlemek için o şerefsizi hapse attırmalısın. Eğer bunu yapmazsan bu sorunu bir şekilde içine gömersen yıllar sonra gene karşına çıkacak.
Evlilik konusuna gelince , karşındaki erkeği çok iyi analiz edip ona göre söylemeli ya da söylememelisin. Ben her zaman dürüstlükten yanayım. Karşındakine bu olayı anlattığında suçu sende bulacak bir insansa zaten o kişi ile ömür geçmez. Seni sen olduğun için kabul edecek birini bulman daha hayırlı.02 Yorumla
Soran+1 yılya çok sağolun inanıp yürekli bir şekilde öneri sunduğunuz için. bu olay bu sene temmuzun 26 snda başıma geldi. sizce polise şikayet etsem zamanı geçti derler mi bide aileme konu lanse edilir mi nolur bir akıl verin bana. çok korkuyorum ailem mağdur olur diye :( bu kişi uzman çavuştu şerefsiz ! bir yanımda Allaha havale et diyo çaresizim çünkü şu an üniversite öğrencisiyim farklı bir şehirde adresim ailemin yanına kayıtlı ama yaşım 22 . konu mahkemeye yansısa duyarlar mı
- +1 yıl
Normalde dava için bir zaman aşımı süresi olur fakat bu tarz suçlarda şikayet için zaman aşımı var mı onu bir avukat daha iyi bilir. Siz şikayet ettinizde her halükarda bu işleme alınacaktır ama burada önemli olan şikayetinizi ispat edebilecek misiniz. Çünkü sizi adli tıp a kontrole gönderebilirler. Bir delil tespit edilmezse de bu sefer kendi kendinizi sonuçsuz kalabilecek bir şey için tekrar üzmüş olursunuz. Benim tavsiyem bu konularda uzman olan bir avukata danışmanız. Ayriyetten bir de hekime danışın
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılbir kız vardı. 18-19 yaşlarda sevgiliydik. ve itirafta bulundu.
+ benim bir sevgilim vardı
- eee?
+ bigün evlerine gittim ( film izlemeye )
- eee?
+ sonra kardeşi falanda vardı hepsi gitti evden bir baktim başbaşa kalmışız :(
- eee?
+ sonra beni öpmeye başladı. üstüme çıktı. ses çıkaramadım. ben ağlarken işini bitirdi. ama biseyde anlamadım. tecavüz etti bana. polise diyemem. aileme asla diyemem. babam katilmi olsun vs vs.
başka bir bayan arkadaşın dediği söz çok hoşuma gitmişti.
1- kimse kimseye kolay kolay zorla bisey yapamaz.
2- isyemedigin bişey olmasını istemiyorsan ortamını saglamayacaksin.04 Yorumla
Soran+1 yıleee ne yani? burada can sıkmaya mı geldin kardeşim. isteyerek mi yapmalıydım napmalıyım? ortamı vs bilmiyon ki sen. kimseyi kınama ayrıca. başına gelmeden ölmezsin ;) yani sen erkeksin senin başına gelmez ama zaten canım acıyo sende kalkmış burada bana artistlik taslıyon sanki çok namusluymuşun gibi. senden çıkmaz sevdiklerinden çıkar beni kınamaya hakkın yok
- +1 yıl
kendi başıma gelen örneği söyledim. sana orspu demisim gibi yoruma cevap yazman garip.
Soran+1 yılha bide şunu ilave ediyim. bana o güveni veren kişi bir zamnlar sevdiğimde. güvendiğin erkeğe bu tecavüz eder ilerde diye düşünmedim güvendim ona. o ise güvenimi yerle bir etti lütfen haddini aşma
- +1 yıl
haddini aşan sensin. nerdeyse suçu bana atip polise şikayet edeceksin
büyük ve aşılması zor bir travmatik olay yaşamıssın. fakat bir o kadar da senin sucunun olmadığı bir olay bu. öncelikle bu olay için bir uzmana danışmanı tavsiye ederim.
diğer konu ise gerçekten seni seven ve seninle mutlu olmak isteyen kişiyi bulduğunda bu kotu olayı önemsemeyeceksiniz bile.00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSikayete bulun once
Aynisini baskasina yapmasin.
Sonra o pisligi yakalayip kendinde cezasini ver. Ben olsam biryerlerini keserdim. Nefsi mudafadan iyi bir avukat araciylada az hata hic ceza almayip cikarsin. Evlencegin adamada anlatirsin neden ceza aldigini03 Yorumla
Soran+1 yılkendisi zaten uzman çavuş. millete rezil eder diye birşey yapamadım Allaha havale ettim kardeşim
Cevap sahibi+1 yılKomutanina bir mektup yazip yollasaydin keske.
Oyle bir agzindan burnundan getirirler ki
Cevap sahibi+1 yılMektubu isim vermiyerek yolla ya da izah et durumu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
Geçmiş olsun, demekten ne denir bilmem
ama ileride evleneceğin adama ne çok kısa ne de çok uzun bir süre olmadan bu durumu ciddiyetle anlatırsın, senin mağdur olduğunu düşünebilirse çok sorun yaşayacağını sanmıyorum.. ama söyleme zamanını çok yerinde seçmelisin
Adam sa anlar ve sana destek olur, değilse hiç evlenme zaten03 Yorumla
Soran+1 yılsağol kardeşim önerin için. bilmiyom inan napacağımı. rezil eder diye kimseye anlatamadım utancımdan. Allahından bulsun
- +1 yıl
Güzel kardeşim, birde sana bir tavsiye olarak Adam gibi birinden profesyonel yardım alman konusunda olacak.. yoksa bu kadar arada kalmışlık ve kendi kendine ürettiğin baskılar gün geçtikçe seni yıpratıcaktır.. sen şimdiden evleneceğin kişiye bunu açıp açmamakta bocalarken, evlilikte yaşanması doğal olan özel durumlarla alakalı içgüdüsel problemler yaşayabileceğini de hesaba katabilmelisin..
Sana en büyük yardımı profesyonel kişilerden alırsın, lütfen ihmal etme bir yolunu bul ve o yardımı al
Tecavüze uğrayanlar, bir şeyi çalınanlar, canına kastedilenler falan soluğu poliste alır, bir internet sitesinden öneri beklemez... İnandırıcı değil
02 Yorumla
Soran+1 yılinandırma zorunluluğum mu var kardeşim? ben manyak mıyım yalan yere yazıp öneri istiyim biraz mantık? ailem duysa nolcak sen bunu benim açımdan düşündün mü?
+1 yılKendi rızan dışında olan birşey ise onu hiç işlememiş gibisindir. Şayet bundan dolayı seni kabul etmeyecek birisi varsa aptallık etmiş olur. Dinen bilerek yapsan ama gerçekten pişman olsan yine tertemizsindir.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 11,7b cevap paylaştı. Öncelikle saldırganı şikayetle başlamalısın işe bence.. Umarım olay çok eski değildir.
18 Yorumla
Soran+1 yıltemmuzun 26 snda oldu kardeşim. bu sene. ama bu kişi rezil eder diye korkuyorum kendisi uzman çavuş p**evenk
Soran+1 yılben sadece ailemin kulağına gider korkusu yaşıyorum abi :/
- +1 yıl
Ailen sana destek olmaz mı bu durumda? Sonuçta bir saldırıya maruz kalmışsın. Biliyorum bu tür davalar zor olur sen ve ailen için ama kötünün de yanına bırakmak doğru mu sence ? Karar senin tabii... Burası Türkiye ve genelde ahlaksızın uğursuzun karşısına çıkmak için güçlü olmak gerekir. En azından psikolojik olarak. Ailenden destek alamayacaksan zor tabii bu süreç.
Soran+1 yılpek emin değilim biraz muhafazakarlar beni onla evlendirirler mi diye düşünüyorum. o kişinin yanında eş sıfatıyla olmak istemiyorum :(
Soran+1 yılinşallah başa çıkabilirim abi :( çok zoruma gidiyo ve içim yanıyo yaptığı haksızlık yüzünden. Rabbim yanına bırakmasın
Sen öldür o zaman eski erkek arkadaşını. Yani aasada yorum yapan arkadas gibi zorla bir sey ve kesinlikle savunmuyorum ama sen ortam saglamadigina eminsin demi
026 Yorumla
Soran+1 yılya güzel kardeşim ben inandım onun birşey yapmayacağına. güvendim diye hakettiğim anlamına mı geliyo gel bana saldır mı dedim kendisi benim daha önce hiçbir erkekle birşey yaşamadığımı bakire olduğumu biliyordu ! ben bunu hakettim mi sence. yaşamak istesem 22 yaşıma kadar bekletmezdim heralde kendimi :/ :( bu olumsuz yorumlarınız beni öldürüyor ya
- +1 yıl
tamam da ne denır bu durumda sen soyle sen bu olay yasandıktan sonramı ayrıldın yoksa olmadan oncemı ayrılmıstın. Eger gercekten seven bırı bulursan boyle bır seyı kafasına takmaz bunun hakkında suphen olmasın benım umrumda olmazdı hatta sevgılım ıcın uzulurdum ama yanında olurdum
Soran+1 yılo beni sonrasında zaten aradı birkaç kez. bende madem zorla bana bunu yaptın evlenelim ya da hiç arama dedim. zaten evlenmekte istemiyorum onun gibi bir hayvanla sırf kendi tabularım yüzündendi. çünkü bu pskoloji beni resmen yıktı enkaz gibiyim. evlenip yaşamak istyrdm çünkü. ALLAH a sığınıyorum elimden birşey gelmiyor çünkü
Soran+1 yılkafama çok takıyorum işte hergün ağlıyorum aklıma geldikçe. çok geriliyorum ve ailemin yüzüne bakamıyorum. isteyerek bir hata yapsam ben hakettim istedim deyip içime atardım ama bu durum isteğim dışında olduğu için çok zoruma gidiyo. polise gidip şikayet etmeyi herkes bilir sonuçta kimse eşşek değil ama benim babam da askeri personel eli kolu uzun. duysa kalp krizi geçirr adam ayada katil olur :(
- +1 yıl
Diyorum zor bir durum guvenebilceein dostun srksdasin yok mu cunku insan acilarini paylastikca azalir ama guvendigi insanlarla. Suanda sevgilin falan var mı . Kafani dagitabilecegin seyler yap. Yani ben ne desem moralin duzelmicek yani bilmiyorum ama guclu ol. Eger istersen ozelden yardimci olurum
Soran+1 yılkız arkadaşlarım biliyor ama ne deselerde benim acım geçmiyor. geçmez heralde bu gidişle her an düşnmktn. sence ileride bunu eşime dürüstçe anlatmalı mıyım? çünkü bu olaya rağmen hayatımı yinede bakire biriymişim gibi devam ettiricem en aazından eşime bakacak yüzüm olsun bu benim irademde olan birşey bundan sonrası. olabilir özelden yaazarsan tavsiyen ne ne bu konuda? bir kız arkadaşımda bu senn isteğinle olmamış madem , diktir hemen eşine tecavzdn bahsetme diyo. ama ya o şerefsz bir yerden çıkarsa aniden demi? o zaman yalancı olucam eşimin gözünde. yok sevgili mevgili düşünmüyorum artık. anca evlenirim
- +1 yıl
Bak benim arkadasim evlenmeden once sevgilisi bakire degildi ve hic bir sey demeisti sonradan cocuk cok yikildi ama seviyolardi birbirlerini şu an evliler ve cok mutlular. Sana tavsiyem birazda olsa icin rahatlamasi icin diktir ve sevgilin olursa veya şu an varsa iste her neyse onada bunu basindan soyle zaten seni gercekten seviyorsa yaninda durur. Yani sende bunu dunyanin sonu gibiymis gibi algilama ve kendine zarar vermeye kalkma sakın. Ama destek al yani arksdaslarindan falan tek basina ustesinden gelemem diyosan. Ama cok fazla dusunme demek isterim ben
Soran+1 yıldürüst olucam zaten. yalanla bir yere varılmaz. diktiricem ve diktirmeme rağmen bak başıma bu geldi bilgin olsun diycem ileride eşim olcak adama. ne biliyim ya bu olay beni çok yıktı. şu an yorumlara cevap yazarken bile o an aklıma geldiği için ağlıyorum dedim ya tutamıyorum kndmi. ama bu imtihan neticede imtihan dünyası. o arkadaşının sevgilisi de tecavüzden mi bekareti bozulmuştu çok afedersin ama byle sordm
- +1 yıl
Evet lisede olmus bu olay arkadasima soylememis arkadasimda yikildi zor yoparladim ama mutlular. Ama sunu belirteyim yani durust oldun diye kullanmayada calisabilirler o yuzdne cok iyi tanimalisin ve flort zamanini uzun tut. Yani eger buradaki yorumlara cevao vermek zor oluyosa birak verme rahatla ne istiyosan onu yap ve inancin yikilmasin
Soran+1 yılçok sağol ya Allah senn gbi iyi insanlrdan razı olsun inşallh. inancım sağlam da yorumların bazılarında yalancı muamelesi grmk bni şaşırttı sanki bu insanları tanıyomda? :/ olan neyse onu yazıp akıl istedim bir küfretmedikleri kalmış. ben iyice tanıyıp anlatmak istyrm dürüst oldum diye dediğin gibi kullanabilir bunu biri Allah korusun. teşekkür ederim çok iyisin
- +1 yıl
Öneli degil. Ama dirayetli ve guclu ol ve bu konuya cok takilma yani soylemesi insana kolay gelir diyebilirsin ama elden bir sey gelmez. Umarim seni gercekten seven bir kisi ile ksrsilasirsin hayatin iyi olur. Yani insanlarda bozuldu artik varsa yoksa cinsellik. Benin sevgilimde var ama boyle bir seyi dusunmedim dusunemiyorum zaten ona karsi o istedi benden hayir dedim yani bu kadar basitlestirilmemeli bazi konulsr ilkellik veya modernlik kimine gore ama ben karsiyim
Soran+1 yılyok doğru diyosun haklısın. bu kadar basit olmamalı herşey. dilerim Aiil gönlüme göre iyi birini verir
Soran+1 yıldaha perşembe gecesi aradı ev arkadaşım açtı arama bu kızı onu sevgiliyle mutlu edemedin her kötülüğü yaptın vs vs dedi demş ki merak ettiğim için aradım. neyin merakıysa gerzklı
Soran+1 yılyani halen ne yüzle aramış çok merak içindeyim. hem evlilik düşünmüyor abaza hem her kızla afedersin zina yapıyo bn anlamadım bunu.
Soran+1 yılvalla dürüst oliyim bu olaydan önce evlenceğim erkek bu diyordum seviniyordum ama artık hissetmiyorum. çünkü eş dediğin kaba olmaz merhametli olur adil olur
Soran+1 yılben Alalah havale ettim çünkü o da bir bedel öder yazık olcak belki kızından çıkacak bilemem de. tiksiniyorum
Soran+1 yılhayır ya bekar daha 91 li. ilerde kızı mızı olursa diye dedim
Soran+1 yılamin
Aile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı. Anlatma. Anlatamazsin. Isteyerek yaptim de daha iyi.
20 Yorumla
+1 yılHiç tevacüze uğramış gibi bir psikolojin yok gibi, gibi. Neyse Allah yardımcın olsun...
01 Yorumla
Soran+1 yılmalesef ki uğradım. temenniniz için sağolun kardeşim
+1 yılbunu anlatmakta ne var mağdur olan sensin anlayışla karşılar tabi anlayışlıysa
04 Yorumla
Soran+1 yılŞükür ki dalga geçmeyecek kadar insan olan biri.. bilmiyorum ya bu olaydan sonra ondan tiksindim ayrıldık itle
- +1 yıl
dürüst olan biri seni kabullenir sıkma canını sen, bu halinle seni kabul etmeyeni zaten sen kabul etme hayır gelmez öylesinden
Soran+1 yılbilmiyom kardeşim ya. allahta şahit zorla ırzıma geçti ama ilerde eşime bu konuda ve her konuda yalan söylmk istemiyorum. ama içim acıyo sen gel bu yaşına kadar kendini koru koru koru sonra elin oğlu gelsin kendi zevki için senin acizliğinden faydalansın. içim resmen harebe
- +1 yıl
diyorumya sen hiç üzülme mağdursun sen anlayışlı mantıklı biri için asla sorun olmaz böyle bir şey
+1 yılanlatmak zorunda degilsin ki..
bazı şeyler gizli kalabilir
ancak bir daha kimseye güvenme hemen00 Yorumla
+1 yılKimse zorla tecavüze uğramaz sen adamın evine arabına yatağına gidersen yapacak tabi NAMUSLU KIZSAN NİKAHIN olmadığı elin admaıyle işin olmayacak BİTTİ.
024 Yorumla
Soran+1 yılkardeşim şaka mısın bn zaten evlilik düşünüyodum o kişiyle. zaten bakire olduğumu namuslu bir kız olduğumu biliyodu. evlensek byle olmazdı ama o zor kullanmayı terch etti
- +1 yıl
şaka sensin gitmeyeceksin kardeşim NAMUSLU kızsan gitmeyceksin evlenmeden gidersen böyle olur hiç ağlama ajan.
Soran+1 yılolan olmuşken bana bunu yapmışken sen böyle rahat rahat oldu bitti diyon ya? ne geçiyo eline çok merak içindeyim. kınayarak mutlu mu oluyon. oldu ki senin ilerdeki eşin senden önce benim yaşadığım gibi bir talihsizlik yaşadı ve diktirdi. sana da yalandan dedi ki '' sen ebnim ilkimsin. seninle evlenene kadar hiçbirşey yaşamadım '' sende tabi inandın neticede diktirince o da belli olmuyo. o bu yalanı deyince o da temiz kız mı oluyo senin gözünde be cahil adam ! ben isteyerek hiçbrşey yaşamadım vicdanen rahatım sende bunu bil BİTTİ !
- +1 yıl
Ben yemem kardeşim bozuk kızda almam. alanlara da mani olmam. Ben bakire teeretemiz kız alacağım şansa bırakmam. sen kendine yan. Namuslu kızın elin adamıyla işi olmazdı. geçmiş olsun herkes namuslu doğar ama namuslu ölemez bb.
Soran+1 yılsen bunu net bir şekilde dedin ya almam emin ol kınadığın için Allah başına getirecek bu sözümü unutma. insan kınadığını yaşamadan ölmez kardeşim. ben de istemezdim dikkat edersen adı üzerinde hata yaptık demiyorum zorla ırzıma geçti diyorum. tabiki almak zorunda değilsin ama zihniyetin bozuk. sen ilerideki eşini zar için değil sadakati, sana oln saygısı ve sevgisi için al. ben vicdanen inan rahatım ona kalmaz aynısı yaşar belki. bence yargılaman çok ayıp hemde beni suçlaman. Adam yapmış zorla sen bana sert üslup kullanıyon ben ona şaşkınım
- +1 yıl
Tamam kardeş sen patladın diye benin NAMUSLU eşime niye iftira atıyorsun öyle bişey olmaycak ki kendini böyle hafifletemezsn zorla ırzına geçtide niye gitmedin şikayete? kaçırdı mı seni nasıl yaptı? yoksa evine aranbasına vs gittinde öyle mi oldu öyleyse ağlama boşuna deddiğim gibi yan kendine yan... ben almam senin gibisini ve benden öönce sevgilisi olmuş kız ve kadınlara ciddi dşünmedim düşünmemde bb. sana :D
- +1 yıl
kaç yaşındasın sen? ne zaman oldu bu olay?
Soran+1 yılzihniyetin bozuk terbiyesz herif yazma gerzklı
- +1 yıl
hey hakaret etme bana , o nu seni bu hale sokana demeliydin. kaç yaşındasın ne zaman oldu bu olay?
- +1 yıl
sen bide sevgili olmuşsun bunla asker çavuş muş adam zaten abaza sana vurmuş :DD vah vah yaş kaç seinin ilkinmiydi bu bozdu mu seni?
Soran+1 yılbak güzel kardeşim Allah aşkına zaten canım fazlasyla yanıyor sende bunlarla dalga geçme. rica ediyorum. bu kişiyi seviyordum ama bunu yapacağını beklemıyordum. bunu insan kendi kız kardeşini annesini düşünerek başka bir kıza yapmaz bu böyle net. ben zaten evlenmeden kimseyle birşey yaşamayı düşünmüyordum. bir bayan olduğunu düşün vesenin elini kolunu ağzını bağlayıp kızlığını bozduğunu düşün. düşünemezsin çünkü onur kırıcı ve ben bu durumdan dolayı iyi değilim. bileğimi bile kestim ölmek için. lütfen kalp kırıcı olma
- +1 yıl
Ben ölene kadar TEK yönüm erkek . senin gibi düşünemem ama kardeşim sen adamın yanına gitmişsin demekki başbaşa oalcak yere kendi isteğinle gitmişsin adam seni yolda mı yaptı kaçırdı mı? sne aranmışsın bulmuşsun belanı işte ağlaman boşuna ne iş yapıyorsun sen? neden polise gitmedin?
Soran+1 yılanlamıyorsun heralde. başbaşa kalınca sevgililer birbirine mi tecavüz ediyo :/ ben bunu ondan beklemiyordum zaten sevgilim ve sevdiğim olduğu için. Çünkü öyle bir kız olmdığımı biliyordu. yani sırf kendi şehveti için bunu yaptı. evinde olman arabasında olman bunu yapmasını gerektirmiyor. çünkü seven insan otomatikmn karşındakinden bunu beklemiyor ki güveniyorsun sana karşı birşey yapmayacağına dair anlatabildim mi? öğrenciyim ben. polise ailem çevrem duyar akrabalarım duyar rezil olurum korkusundan gitmedim zaten. yoksa onu süründürürdüm
- +1 yıl
Böyle yaparakta adamı ödüllendirmiş oldun. adamla görüşüyor musun hala? tehdit vs ediyor mu ya da evlenme istiyor mu senle? gitmeeceyeksin kardeşim işte NAMUSLU kızın sevgilisi olmaz adamın yanına gitmişsin bunu bileceksin. olacağını. KOCAN olsaydı NAMUSUNLA kalırdın yazık ya harbiden. bozuk olsan neyse ama bakielğini vermen. iğrenç bb
Soran+1 yılben namazlarını kılan bii kızım kardeşim emin ol. tabiki eşim olcak kişiyi beklesem olmazdı ama zaten bu kişiyle ciddi düşünerek başladım sevgili olmaya. tek yapabileceğim bundan sonra bakireliğimi almış bile olsa kimseyle yatmamak iffetimi korumak. elimdn çnkü brşy glmyo. evlenelim dedim ona da yanaşmıyor kızlığımı o bozmasına rağmen. birkaç defa aradı arama dedim çnkü görürsem sinirmdn herşeyi yapabilirm
- +1 yıl
bak işte almıyors seni :) namazla bişey olmaz. yazık olmuş NAMUSLU olsaydın zaten sevgilin olmazdı ve bunları yaşamazdın evinde Saana talip oalcak kocanı beklerdin. neyse beni sevmedin ama gerçekler bunlar. bb
Soran+1 yılnamazla nasıl birşey olmaz. ben namussuzluk etcek ne etmişim ki? kimi yoldan çıkarmış kimin hakkına girmişim? ya sen bana kalkıp dk başı namuslu olsaydın diyemezsin ben zaten namussuz değilim üslubuna dikkat et !
- +1 yıl
öyle sin namazla niyazla kimseyi kandıramzsın adam kuranı ezberebiliyor yine yetim hakkı çalıyor onla bişey olmaz. sen mesaj atsana bana . burdan olmuyor böyle.
Soran+1 yılbak yine bana karşı kötü konuştun tanımadan ! bir insan mağdur diye hakaret edemezsin kardeşim hakkın yok. bak bn bu olay başıma gelmeden önce bir kızı çok kınadım oh olmuş niye gitmiş sevgilisinin evine filan dedim. Bak Allhtır bana da yaşattı aynısını :( ölmeden yaşıyorsun kınadığını. hayat işte
Soran+1 yılayrıca bn kul kakından korkan biriyim. herkes farklı sonuçta. herkes aynı değil önyargından sıyrıl
- +1 yıl
Ben onu bilmem ama sen aranmışsın. mesaj at bari , ortada kaldın zaten.
Soran+1 yılne diye mesaj atiyim sana hayret birşey
- +1 yıl
önyargım yok canım hayat feleefem bu ben hiç bir seviglimle ciddi düşünmedim ucuza işimi gördüm sıkılınca bıraktım şu an 7 aydır bir kızla sevigliyim onu da slkyorum bedvaya askere gidene kadar böyle devam. gelince namuslu hiç sevgilisi olmaış bildiğim bir kızla evleniem bu yani :D diğelreibni hep siktm attım ajan... günaydın :DDD mesaj at sana olan olmuş artık.
- +1 yıl
at sen kaybedek bişeyin kalmamış zaten , iyi gelirim sana tecrübem var. hadi.
Gizli Üye(36-45)+1 yılpeki resim niye koydun beyinsiz
41 Yorumla
Soran+1 yılayıp ama bir kıza yakışıyor mu? bu internetten alıntı kardeşim... benim derdim bna yetiyo sen gelmiş hakaret ediyon
sadece eski erkek arkadaşın biliyorsa durumu tecavüz değildir o ama ailen filan biliyorsa zaten bişeyi açıklama gereğin yoktur.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılGayet doğal benım basımdan boyle bı mevzu gectı. Senın elınde olan bısey degıl netıcede...
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@EhliKeiyf hatunun tecavuzune ugradım, yok be arkadasım :) benım bı fuckbuddyım vardı. Boyle soyleyıp takılmaya basladı benımle ;) sonra gitti kocasına bana tecavuz ettıler dedı de bu arkadasın durumu farklı galıba.
+1 yılBenimle evlenirmisin eski sevgilinle alakan kalmadiysa
00 Yorumla
+1 yılevlenmeden söylemen Dogru olan gerisi ona kalmis birsey
00 YorumlaAnlatma çünkü hiç bir erkek bunu kabul etmez ileride mutlaka yüzüne vuracaktir
00 Yorumla
+1 yılSeni delice seven biri buna inanır sevmeyen de kullanmaya çalışır.
01 Yorumla
Soran+1 yılilerde bunu yüzüme vurmasından korkuyorum ama yalan da doğru değil. çok canım acıyor ya çok çaresizim
+1 yılMeraba tecavuze ugradim diyerek
11 Yorumla
Soran+1 yılya acım bna yetiyo defol salak
Gizli Üye(30-35)+1 yılOn gunde on kizla tanistim, 8 i tecavuze ugramis :D sen anladin beni
05 Yorumla
Soran+1 yılo da senin karakterinle alakalı. sen düzgün kızları bulamadıysan bizim suçumuz * evladı ! siktr gt salak. bu durum hoşuna gtti heralde. ben namussuz bir kız olsam 22 yaşına kadar bekaretimi saklayıp snra mı vermeyi düşünürdüm beyin özürlüsü
Cevap sahibi+1 yılAnca kendini kandirirsin tecavuze ugradim diye , ama belki salak erkeklerde inanir ve seninle evlenir. Hadi ben duzgun kiz bulamadim cevremdeki erkeklerde mi bulamadi? Tecavuze ugradim , yok alkolluydum yok elimle bozdum. Boyle yalanlar soyleyerek bizi enayi yerine koymayin. Dûrust ol isteyerek yaaptim de bende bu durustlugunu severek seninle evleneyelim. Yalanlarla bir yere gelinmez.
Soran+1 yılulan hayvan herif sen beni anlamıyon mu ! arapça mı konuşuyom. Allah MİLYON kere belamı versin ki isteyerek bekaretimi kaybetmedim. banane diğer kızlardan beni ilgilen benim sorunum. onlar belki onla bunla yatmış olabilirler ama ben bu tecavüzden sonra kızlığımı kaybetmeme rağmen kimseyle ilişkiye girmedim 3,5 aydır. sen benim nasıl bir kız olduğumu bilmeden kıyaslama yapıyon kendi eskilerinle. beni enterese etmez senin gördüğün kaşarlar. ben Allahıma şükür namaz kılan Allahtan korkan bir bayanım. nolur bak rica ediyom kıyaslama yapma. 5 elin beşi bir mi
Cevap sahibi+1 yılBenim de namaz kilan turbanli kiz arkadasim vardi , anal yapiyorduk. Ne b*k olduğunuzu ben biliyorum. Simdi s. git yorum falan yapma.
Soran+1 yılterbiyeszleşme şerefsz. o kız kaşarsa ben napiyim
+1 yılbu olayı ona anlatırsan senden kesinlikle sogur bence
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılpolis ve savcı boşamı var bu ülkede. hoş onlarda takım bir takım elbise çekerler ceza flan kalmaz
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 376 cevap paylaştı. yaw he he ineklerde uçuyordu zaten
06 Yorumla
Soran+1 yılofff bir kesin bir yok olun ya... ne yaşadığımı ne acı çektiğimi bilmiyorsun dalga geçiyorsun... sus bir önerin yoksa sussss !
Soran+1 yılya allah belamı versin isteyerek olan bişey yok... ne iğrenç erkekler var ya. isteyerek yapanlar yüzünden herkes yaw he he yazmış şerefsizsiniz yANİ NET
Soran+1 yılİNANDIRMAK ZORUNDA OLDUĞUMU ZATEN DEMİYORUM. şu an BENİ TANIMIYORSUNUZ Kİ. BEN DÜRÜSTÇE OLANI YAZDIM. EĞER TECAVÜZ OLMASA DİREK Bİ HATA YAPTIM NAPMALIYIM ARKADAŞLAR DERDİM BİRAZ AKIL MANTIK YA. SANKİ RESMİM VAR ORDA
- +1 yıl
ya herkesin hayatına kimşe karışamaz https://www.youtube.com/watch?v=5dE1uq7Hqh0 ne diyeceğimi bilemiyorum
+1 yılTecavüz Edildiğinde Neden Şikayet Etmedin?
02 Yorumla
Soran+1 yılkendisi uzman çavuştu. babamda askeri personel elini kana bular diye ne aileme anlatabildim ne de rezil olma korkusundan başka birine
- +1 yıl
Bunlar Bahane Değil! Uzman Değil Genelkurmay Başkanı Olsun? Neyse İyi Akşamlar.
+1 yılSonrada biz erkeğiz diye dolaşırlar...
06 Yorumla
Soran+1 yılaynn
- +1 yıl
diğer dünyayı düşünmüyormu bu mal insanlar ya bunun hesabını nasıl vercekler kii
Soran+1 yıldüşünse kendi zevki için benim hayatımı karartır mıydı? yalvardım o kadar yapma etme diye elimi kolumu ağzımı bağladı it herf. pskolojimi mahfetti
- +1 yıl
Allaha havale et boşver konuşmak istersen bana yazabilirsin dertleşiriz
Soran+1 yılamin aminnn inşallah yanına kalmaz. teşekkür ederim diğer yorum yapan gerizekalı tipler gibi olmayıp insan gibi yaklaştığın için kardeşim ALLAH razı olsun
- +1 yıl
Allah hepimizden razı olsun inşallah
+1 yılpolise anlat sonrada psikoloğa
00 YorumlaGecmis olsun sikayet etmeyi denwsene
00 Yorumla
+1 yılbu resmi göster her şeyi anlar bence orjinal resim
00 YorumlaBilemedim ki
10 Yorumlaşakamı bu * ya
01 Yorumla
Soran+1 yıldeğil malesef keşke bunu yaşamasaydım ama yaşattı p**evenk
kanıt var mı
02 Yorumla
Soran+1 yılnasıl kanıtliyim ya insanlara rezil olurum korkusundan hiçbirşey yapamadım... bir tek kız kardeşim biliyor
Resim ne alaka?
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 4,4b cevap paylaştı. önce polise anlat
10 YorumlaPolise gittin mi
00 Yorumlaşaka mı bu
02 Yorumla
Soran+1 yıldeğil
+1 yılvay canına
00 Yorumla
+1 yılİnandik bizde
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar