Sizce de fakir insanların ağzı kokmuyor mu?

geçen gün biriyle konuştum burnuma burnuma kurbağa bağırsağı kokusu geldi sonra öğrendim ki adamın 2 000 tl maaşı varmış über fakir yani. bu fakirler için bir kader mi yoksa kendine iyi bakan fakirlerin ağzı kokmaz mı?
Sizce de fakir insanların ağzı kokmuyor mu?
Cevapla