Kaynananizi telefona nasil kaydettiniz?

Yaklasik 6 senelik evliyim. Evlendigimden beri kaynanamin telefonu yoktu. Hal boyle olunca esimde benim annemi telefona annem diye kaydetmisti. Annesi telefon alinca anam yazmis. Ben ise kayinvalidem den hic hoslanmiyorum. Her zaman iyi gibi gorunsekte aslinda birbirimizden nefret ediyoruz ama millete karsi hep iyiymis izlenimi veriyoruz. Simdi ben telefona onu nasil kaydedecegimi bilmiyorum. Esim bazen telefonumi alip bakiyor neden hala kaydetmedin diye kiziyor. Bende unuttum sonra kaydederim diye atlatiyorum. Numarasi ezberimde zaten. Kaynanam ise biriyle tanistirdigimda annem yerine kayinvalidem diye tanistiriyosam bana bir suru trip atar niye annem diye tanistirmadin diye soylenip durur. Bende benim annemle karistirmasinlar diye oyle dedim diyerek atlatmaya calisirim. Benim ailem baska bir sehirde yasiyor. O yuzden insanlar karistirmazmis oyle diyor ustelik esimede surekli beni anne olarak gormedi zaten diye dolduruyor. Ama diyemiyorum olmuuo. Normal zamanda anne diyorum ama bu tarz olaylarda diyemiyorum. Esimede bisey anlatirken annen dedigim anda atarlaniyor niye annem dememisim niye ustune basa basa annen diyomusum. Simdi ben bu kadini ne diye kaydediyim. Siz telefona nasil kaydettiniz veya esinizin annenizi nasil kaydetmesini isterdiniz? Biraz uzun oldu ama simdiden tesekkurler...
Kaynananizi telefona nasil kaydettiniz?
Cevapla