Olips'in reklamına bakar mısınız, biz burada Olips'e

mi odaklanalım, yoksa adama mı?
Olips'in reklamına bakar mısınız, biz burada Olips'e

mi odaklanalım, yoksa adama mı?
avrupalı işini biliyor ya bak olipsin reklamını yapıyorsun şu an bedeva reklam :D
tamam farkında olmadan yapıyorsun işte :D benimde adamın gömleği dikkatimi çekti hekim yaka güzelmiş :D :D
Olips nerede göremedim, dur bir dk l*n ben erkeğim😒
olipsler shop adam gerçek. e gerçeğe odaklanmak lazım
:D :D
bir pers askeri gördüm sanki hoşmuş :D
Cevap
15Cevap
Bilgisayara odaklandım ben.. Ne Lol oynanırdı benim olsaydı 😢
reklamdaki erkek olduğu için Olips e odaklanalım.
kız olsaydı kıza odaklanırdım elbette
Bu adama mı odaklanıyorsun? :D :D
Şekeri bırak adamı ver diyorsun yani :D
Gözünü adam bürümüş senin :D
Adam gerçekten karizma :D Biscolata tekniği işe yarıyor :D
Kız olsam varırdım ona :D
Kağıtları peçete sandım :ds:dSD
Olipse odaklan adamı boşver
Ben olipse odaklandım, daha tatlı duruyor. :d
Olips resmen kenara atılmış. Yazık be
Ya yemişim olips'i. 😍😍
Ben gayet olipse odaklandim😂😄😏😎
adama ya bosuna koymamıslar onu oraya :D
Beni düşünüyor orada tabi 😏
Ben olipse odaklanıyorum
canın hangisini istyosa ona odaklan :D
tama yanıyorsun ama bak olips orda diyor :)
bir benim dikkatimi çekmedi :Dd
Olipse :/
Vaşş 😱
o senin bakışınla alakalı
Ayy 🙈
Uv seksi :D
Ben adama..
Sen adama odaklan abaza
Tribüne oynuyor ;D
Normal adam😒
bana odaklan
Adamı beğenmedim
Valla beğenmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar