Yağmur yağarken, kahve içmek isteyen var mı?

Şu an çok kötü yağmur yağıyor. Ben de balkonda oturmuş kahve içiyorum. Var mı eşlik etmek isteyen?
Yağmur yağarken, kahve içmek isteyen var mı?
Cevapla