Bir şeye üzüldüğümde ya da sinirlendiğimde gülesim geliyor, neden olabilir?

Arkadaşlar bu siteyi google'da ne zaman bir şey arasam görüyordum ama hiç kullanmadım daha önce. Şu an neden kullanıyorum ondan da emin değilim. Benim sorunum sürekli gülmem ve bazen bunu tutamamam. İlk bakışta bir problem gibi görünmüyor ama gülmenin hoş karşılanmayacağı ciddi ve üzücü durumlarda bile gülesim geliyor, ki insanlar kötü bakıyor doğal olarak. Çok fazla üzgünsem, özellikle de panik halindeysem 2-3 dakika süren kahkahalar oluyor, durduramadığım. Bu kendimi bildim bileli vardı, küçükken annemiz babamız döver ya hani :) Dayak yerken kahkaha attığımı, annemin de iyice sinirlenip hırsını alamadığını anlatırdı kendisi, sonra annem odadan çıkınca ağlarmışım, duyarmış. :D Son 9-10 aydır bu durum gittikçe artıyor, önceden çok fazla dikkatimi çekmeyen bir şeydi ama sanırım artık daha fazla insan içinde olduğumdan ve daha çok tepki aldığımdan bana artıyor gibi geliyor olabilir. En son vaka bugün dişçi koltuğundaydı, sorunlu bir azı dişim çekiliyordu, tam uyuşma sağlanamadığı ve bu anlaşılmadığı için acı çektim, doktorun durması için elimi kaldırdım hafifçe, durmadı, ve bende yine bir kahkaha atma isteği geldi. Bir hata olacak ağzımda diye dişçi koltuğunda başımı azıcık oynatmaktan korkan ben 3-4 dakika süresince kontrol edemediğim bir kahkaha krizine girdim. Doktor da durmak zorunda kaldı. Sakinleşince ne olduğunu sordu, ben de canımın yandığını söyledim. Üçüncü bir iğne yaptı, bir kaç dakika bekledik ve ondan sonra acı olmadı, kazasız belasız çıktım oradan. Her neyse, bu konuda fikri, çözüm önerisi ya da benzer şeyler yaşayan birileri varsa ve yazarsa çok sevinirim.
Bir şeye üzüldüğümde ya da sinirlendiğimde gülesim geliyor, neden olabilir?
Cevapla