Mağaza şefi olacağım ama nasıl davranmalıyım?

21 yaşındayım ve önümüzdeki ay mağaza şefi oluyorum. Size sormak istediğim soru şu aslında. Telefon yasak ama personelin iki tanesi cebinde telefon taşıyor, mola sürelerini uzun tutuyorlar. Telefonları görmezden mi geleyim yoksa ikaz mı edeyim? Bi' de mola sürelerini aştıklarında uyarayım mı? Bana karşı tavırlarının değişmesini istemiyorum ama disiplini sağlamalıyım, büyük ihtimal mayısta mağaza müdür yardımcısı olacağım. Fikir verebilir misiniz?
Mağaza şefi olacağım ama nasıl davranmalıyım?
Cevapla