En yakın arkadaşımla kavga ettik nasıl barışabilirim?

En yakin arkadasimla kavga ettik ve onunla birlikte bir kac arladasim daha bana tavir aldi aslinda sadece 1 yildir samimiyiz ama benim icin cok degerliydi 3 aydir konusmuyoruz baya buyuk bir kavgaydi ikimizde cok agir konustuk ve cok pismanim onunda hakli oldugu yerler var benimde hakli oldugum yerler var ve ben hatami kabul edip özür diledim ama kabul etmedi bir de yaz tatilinde kavga ettimiz için hiç görüşemedik mesaj da atmadik birbirimize ve ben çok pişmanım nasil barışabilirim
En yakın arkadaşımla kavga ettik nasıl barışabilirim?
Cevapla