daha önce pasaklı biriyle çıktım yıllarca çok masrafı var hacı 1 kere yemek yapim ye demedi aylık 300-400 tl en az dışarda yiyecek masrafımız vardı. gerek yok öyle kıza
Şimci birazcık azıcık pasaklı bir kız olarak evdir çoluktur çocuktur sorumluluk sahibi olucamı düşünüyorum ister istemez ki bence herkes olur hiç olmadı kadın tutarsınız ya. S
Artık kızlar anasına çekmiyor, anasındaki meziyetler kızlarda yok, kıza bakmanız yeteri😄 ve asla pasaklı biriyle evlenmeyin. Yeni nesilden endişeliyim 😄
bir insanın kendisine saygısı olacak once kendisini sevecek saygı gösterecek eğer bir insan kendisine saygı göstermiyor ise dağınık pasaklı bir biçimde geziyorsa o insan artık ilişkiyede zarar verir. kendisine saygı duymayan bir insan karşısındakine de duymaz. kendisi gibi ilişkisi de dağınıklaşır maalesef. toparlanmaya çalışsada artık bazı şeyler eskisi gibi olmaz.
Benim düşüncem ama bunlar belki dağınıklığından toparlanarak bizlerden daha iyi konumda olan insanlar vardı.
En İyi Cevaplar