Saçma ama yüksek yerden bile görünmüyor
can sıkıntısı işte
can sıkıntısı işte
Dünyanın yuvarlak olmasından olabilir mi :D
Hahahaha mantıklı :D :D
ben :D
Teleskop ile görünurmu acaba :D
bakınca söylerim sana :D
Tamam
Cevap
0Cevap
Yan komsuyu görüyondur dimi ama...
Yan komşu derken
Tabi tabi zaten bulutlu heryer
karedenizde olsam bakardım :)
İnşallah bir gün herkes karadenize gelir
:) :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar