Sürekli yani kelimesini kullandığım için tanıdıklarım şikayet ediyorlar?

Şimdi arkadaşlar ben hep konuşurken veya yazarken olsun yani hep yani derim yani şaka gibi gelebilir ama yani böyle alışmışım yani bu kelimeyi kullanmadan yani bir dakikamı geçiremem olmuyo yani o yüzden yani napıcam bilemedim yani bu bir hastalıkmı yani ailem alışkın onlar açısından sorun yok ama yani arkadaşlarım olsun yani iş arkadaşlarım şikayetçi yani bizide alıştırdın diyolar yani az kullan o kelimeyi yani neden sürekli yani diyorsun diyolar yani ama yani bilmiyorlarki yani bu elimde olmayan bişey yani offf
Güncellemeler
+1 yıl
Of of ben insan seven bir insanım ama yani sırf buyüzden yani benimle konuşmak istemeyen bile var yani hani yüzüme demiyorlar ama yani ben hissediyorum yani neyse arkadaşlar yinede teşekkür ederim bu saate yani üşenmeyip yorum yazdığınız için yani iyi geceler
Güncellemeler
+1 yıl
http://www.youtube.com/watch?v=RR5fCv78_Io sssssssssssssssssssssssss
Sürekli yani kelimesini kullandığım için tanıdıklarım şikayet ediyorlar?
Cevapla