Sürekli kullanılıyorum, bu benden mi kaynaklı karşı taraftan mı?

Hangi erkekle tanışırsam tanışsyım bana kötü gözle bakıyor. Örneğin bugünde erkek kankam şaka amaçlı elimi tutuyor. Neden böyle oluyor benden kaynaklımı yoksa karşı taraftanmı

Sürekli kullanılıyorum, bu benden mi kaynaklı karşı taraftan mı?
Cevapla