Siz hangisine kaçardınız neden söleyin bakalım :D hııı? :D
Davulcuya :D
Zurnacıya :D
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Davulcu bıyıklıdır göbeklidir daha sempatiktir. Zurnaci zayıf celimsiz içten pazarlıklidir. Pis zurnacilar. Kizlar ben davulcuya kaçıyorum baaayyyy
bıyıklı ve göbekli dahamı sempatik sana göre :D hastaneye yat bence sen büyük geçmiş olsun :D
Tabi ya daha sempatik. Sen Kıvanç Tatlıtuğ un evde karisinin kestiği elmayi yiyeceğini hafta sonu sahilde mangal yapacağını mi saniyosun :) sadece gercekciyim :) :) :)
beni benden başkası ilgilendirmiyor güzelim kıvançmış muratmış gökhanmış bana faydaları yok onların :)
Işte bize de yok. Biz onlari begenicez bize gelicek bir mustafa bir osman falan. O yüzden ben de gerçekçi davranıyorum :)
gerçekleri görmek lazım :)) beni ilgilendirmiyor ben ekmeğimin peşindeyim :)
Aynen :D
konuşmamızda sakınca var mı
Nasıl konuşmak? Konuşuyoruz iste
işten güçten hayattan :D nasıl konuşmak diyosun ya ağızla konuşmak :D özeline yazmamda sakınca varmı? :)
davulcuyla zurnaciya kacmasinda hicbir sakinca gormuyorum. etraf bu derece orspu cocugu kaynarken.
küfür etmek size yakışmıyor.. ne olursa olsun.
eksilemek mi. sadece burdan gidermisin.
nabarsan yap ozaman :) umrumda değil :)
yaşına saygım var :) iyi günler.
sıkılmaya başladım gitmek istermsin
başımın belası olmaya ne dersin :)
noldu neden gülüyosun kuşkulandırma beni :)
kızı boş bırakınca senimi beklicek davul zurna dinlemez alayına kaçar
Zurnacıya :D
zurnacı nerde bunlar orada :)
Cevap
3Cevap
Mühim olan davulcu veya zurnacı olması değil mühim olan adam gibi adam olması. Bence.
atasözü dedik demi
Hımm peki tamam zurnacı o zmn. :D
davulcuya kaç be :D
Neden davulcu. ?
tamam zurnacı olsun :D ne bilyim ya :D
Hayırdır kaçmaya niyetin var heralde. :D
yok sağol canım ben kaçmam kaçırrım :)
Kız olsaydım zurnacıya giderdim çünkü adamın zurnası var 😂😂
Zurnacılar daha tatlı oluyor. ♡
davulcular daha karizmatik :D :D :D
Ha ha ha güzel soru :))
Davul daha cool
ahahaha vur davulcu davula :D
düğüne çağır beni :D pilav yemeye :D
hee trol :D ne diyosun sen ya :D
Davulcuya :D
güle güle kaç :D düğüne çağır beni :D
Davulcuya. D
Zurna
sensin o :D
Davulcuya 😄
düğüne çağır he :D
Çağrırım tabi 😄
pilav yiyip kalkarım :D tuvuğu bol olsun malzemden çalmayın :D
Tabi malzemeleri bol bol koyarız merak etme 😄
bana 3 5 kepçe ayır be canım çekti :D
Ayırırım tabiki tamam 😄
Yaş pasta kuru pasta elini korkak alıştırma 😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar