Gülerken Ağzınızı Elinizle Kapatır mısınız? Gülerken Ağzınızı Elinizle Kapatır mısınız?
Kapatırım
Kapatmam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
anket sonucundan anlaşıldığı gibi Türkiyede kız çocujkları bas kı la nı yor. Babaannemin gülerken ağzını kapat, kızlar öyle gülmez, kızlar öyle oturmaz erkeklere gel gel mi yapıyorsun deyişleri dün gibi hatırımda. Ailemin beni sekiz yaşımdayken namus korkusuyla okuldan almaya çalışmaları gibi. Hepsine kin besliyorum. Ufacık bir sözde, bir cümlede hatta bir kokuda olanları, yaşattıklarını hatırlayınca içimdeki kin daha da büyüyor. Evet. Beyinsiz insanlardan nefret ediyorum.
Bu sonuç için sormuştum ben de soruyu.
Daha yazmadığım -yazamadığım- çok şey var. O amaçla sorduğunu anlayarak cevapladım ben de. Çok güzel bir soru sormuşsunuz. Teşekkürler.
Rica ederim, faydalandıysanız ne güzel.
faydalandım denemez. Kimse bizim sorularımıza cevaplarımıza bakarak o en önemli ''ŞEY'' lerini değiştirmez
Tespit açısından söylemiştim, neyse.
tamam canım
Ben FEM dershanesi çıkışlıyım. Oradaki bütün hocalar tebessüm dahi edecek olsalar ağızlarını kapatırdı. Hele birinin hamurunda çok gülmek vardı herhalde, habire eli ağzında dolaşıyordu adamcağız. Müslümanın gülmesi günah mıdır, ayıp mıdır anlayamadım.
Fakat bu anlam veremediğim hareket bana hep şakirt işi gelmiştir. Gülerken niye ağzımı kapatayım ki, tükürükler saçarak gülmüyorum yani. Gülmek güzeldir, samimidir, karşıdaki de görsün.
görsün tabii
kaptmam gerek duymam çünkü ağızımı ayırmam gülerken ayırsam bile gene gerek yok çünkü dişlerimin anatomisi düzgündür o yüzden gerek duymam
hayır kapatmam :) neden gülerken olsun ki hapşurmuyorum ki :D
Cevap
21Cevap
Arada kapatıyorum evet :)
Benceme göz atarmısıınız :)
www.kizlarsoruyor.com/.../a39932-burclarin-en-guzel-en-havali-olani-koc-kadinlari
SPAM yapma.
bunun neresi spam ki
reklam işte her neyse. oysa ilk cevabın normaldi... neyse, okuyalım bakalım...
Özür dilerim,
ne özrü, ben çok tepki verdim... ben özür dilerim.
O kadar entel biri değilim ağzını sonuna kadar açıyorsan sinek kaçmasın diye kapatanlara bişey diyemem :D
Hayır kapatmam zaten öyle kapatacak kadar da kahkaha atmıyorum.
kahkaha atsan kapatır mısın?
Hayır sanırım.
tamam:)
Tamam :)
çoğu zaman gülerken refleks olarak elımı ağzıma götururm :))
Kapatırım Ama yakinimdakiler kapatma sen diyor tuhaf
anasını gibdiğimin 2 ön dişi yamuk ve kırık, kırığını yaptırdım 2 sene sonra dolguyla dişim arasında kahverengi çizgi oluştu. gülerken utanıyorum.
kapatmam dişlerimi göstere gösteren ağzımdan tükrükler fışkırta fışkırta gülerim
Hiç sevmediğim bir huyumdur ama maalesef kapatıyorum
bir arkadas durmadan yapiyodu sonra bana da gecti 😏
Başka neresiyle kapatacak, tabiki eliyle kapatacaklar.
kim kapatacak?
neden kapatsın?
ağzını
sen diyorsun kapatsınlar diye.
En son guldigumde bademcik muayenesi yaptı bunu gören doktor
gülerken kendimi kaybediyorum hiç uğraşamam :D
Kapatmam gülüşümü beğeniyorum :)
Bazen evet duruma göre kapadıgım oluyor
bazen nadir de olsa kapatıyorum :)
kapatmam niye kapatıyımki
Niye kapatayim kapatacaksam zaten gulmem
iyicene açarım 32 dişimi saysınlar ahsah
kapatmak mı gerekiyodu yoksa? :O
hayır tabii ki
hah içim ferahladı :D
haha:D
keh keh :)
herkesin içinde bütün suratımı kapattığım oluyor
kapatmam gerek gülmek yakışmıyor ne de olsa
kapatmam...
Yo kapatmam 😄😄
alışkanlıık
yenmek lazım:)
Hayir
oha l*n kapatmam diyen develere bak hele :D
genel de dişleri kötü olanlar kapatır
yok benim değil ama alışkanlık olmuş hunharca gülerken kapatıyorum bir zahmet
insanlar küçük dilimi görmesin bence :D
öyle gülüyoz napalım
neşeli erkekler de iyidir
Düşlerimi sevmediğim için kapatırım
Kapatmam
kapatmam
genelde djfhg
Hayır kapatmam
Kapatmam
Kapatmiyorum
yok kapatmam
hayır
kapatmam hayır
Genellikle
Kapatmam
evet alışkanlık
Arada kapatiyormusum
Bazen kapatıyorum :D
Kapatırım.
Evet kapatiyorum
hayır :D
sürekli ağzım elimde
Hayır Kapatmam
Kapatırım
bazen yani
kapatıyorum :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar