2 yıldır kendimi insanlara kapatan biri olarak şu aralar en çok istediğim şey bu. Buna sahip insanlara imreniyorum yahu Aslında hala da kendimi insanlara kapatmaya devam ediyorum. Herkesten nefret ediyorum, kimseyle iletişim kurmak istemiyorum, istesem de kuramıyorum.
Arkadaş çevresi çok geniş olan, harika vakit geçirdiği bir sürü arkadaşa sahip olan insanlar var mı?
önce ruhunu iyileştiricek bir şeyler bul sonra hep birbirini tetikliyor ben spor yaparak attım mesela bu ölü toprağı. Bence sen bir çeşit depresyonda filansın
En İyi Cevaplar