Arkadaşlarının olması ve onlarla bir şeyler yapmak çok güzel değil mi?

Ayy duygularımı paylaşmayı çok istiyorum. Ben çok arkadaşı olan biri değilim. Aslında çocukken arkadaşlarım bir sürü vardı hem mahalleden hem akrabalardan ama büyüdükçe yalnızlaşmaya başladım şimdi üniversite okuyorum ve abartısız söylüyorum hiç arkadaşım yok bir tane bile! Yalnız kalmayı seven bir insanım o yüzden benim için genelde sorun olmuyor ama bazen o kadar üzülüyorum ki! Mesela gezilere konserlere bütün etkinliklere yalnız gidiyorum. Ne okuldan arkadaşım var ne yurttan. E sen de sosyalleş, arkadaş edin kulüp falan varsa katıl demeyin çünkü 2 yıldır buradayım ve yapamıyorum demek ki o potansiyel bende yok. Dediğim gibi her yere yalnız gidiyorum ve yalnız kalmayı sevmeme rağmen bazen keşke arkadaşlarım olsa ve onlarla bir şeyler yapsam diyorum böyle kızlı erkekli bir grubum olsaydı çok güzel olurdu!🥹 Geçen gün bir film izledim ve orada kızlı erkekli bir grup arkadaş sinemaya yemeğe alışverişe falan gidiyorlardı o kadar özendim ki filmi izlerken bile mutlu oldum yani. Bir de tatillerde eve gidiyorum orada kuzenlerim ve kardeşimle dışarı çıkıyoruz aşırı mutlu oluyorum o gün 🥹 bu herkeste de oluyor mu yoksa ben çok mu yalnız kalmışım o yüzden benim için daha mı değerli oluyor bu tür şeyler?

Arkadaşlarının olması ve onlarla bir şeyler yapmak çok güzel değil mi?
Cevapla