Arkadaşım malıyla mülküyle hava atıyor gib oksa bana mı öyle geldi çok üzülüyorum 😔?

ikimizde devlet üniversitesinde okuyoruz. yaz okulu için bir ay aynı evde kaldık. ben sosyete pazarındanda alışveriş yapıyorum mağazalardanda. ailemin geliri çok yüksek değil. annem abim babam çalışsada 3-4 milyar civar giriyor eve ama İstanbul'da oturduğumuz için çok masrafımız var ayrıca evimiz kira ve ben şehir dışında okuyorum neyse. arkadaşımın babası 8-9 milyara yakın para kazanıyormuş. ben asla marka olmayan bir şey giymem. asla ucuz bir şey yemem. bizim durumumuz çok iyi falan diyor. benim bir pantolonum vardı ıyy çok basit dedi. ben pazara bile gitsem marka seçerim falan diyip duruyor bu durumda beni üzüyor. sizce hava mı atıyor :( her şey paramı üzülüyorum. ailem zor zoruna çalışıp ekmeklerinin peşinde koşarlarken o kızın böyle şımarık olup babasının parasıyla hava atması zoruma gidiyor 😔
Arkadaşım malıyla mülküyle hava atıyor gib oksa bana mı öyle geldi çok üzülüyorum 😔?
Cevapla