Nişanlının ailesine nasıl hitap edersin?

Hemen anne-baba demek mi gerekir?

Yoksa evlendikten sonra denilmesi daha mı doğru?

Eninde sonunda denmeli ama alışmak biraz zor olsa gerek bunun için neler yapılabilir: ) ?

Nişanlının ailesine nasıl hitap edersin?
Cevapla