Şaka amaçlı karşılıklı kalçayı gögüsleri avuçlama falan.
Samimiyetten hep sanırım.
Sizde böyle misiniz? :D
Samimiyetten hep sanırım.
Sizde böyle misiniz? :D
Enn sevmedigim seyy yurtta da yapardi bazi kizlar hic hos degil bence
soda şişesinin üzerine otur ve ölenekadar oylece bekle
He bende kankilerimin aletini elliyorum. Şaka amacli
Sizin olay başka o zaman biz birbirimizin vajinalarına yürümüyoruz :d
Cevap
17Cevap
bir an salondaki arkadaşlarla anlattıgın halde kendimi düşünmeye çalıştım ama düşünemdim... :)
bizde karşılıklı kaldırıp gölgesinde rakı içiyoruz.
Çok saçma bir samimiyet
samimi olan erkekler arasında da oluyor o zaten :D
Bizde birbirimizin göğsünü avuçluyoruz 😂😂
bilet alıp geliyorum izlemeye :D
yokluktan hep bunlar :) :)
Samimiyetden mi ilk kimin fikriydi ellesmek?😂😂
Benide elleyin lütfen
Kalca neysede gogus ne alaka 😁
Gögüsleri ellemiyorlar bence sıkıyorlar :D
Sende bir şakanın eserisin unutma ;)
Şakayla karışık...
Olduuu evet devam abisi 😎
samimiyetten fazla ileri gitmeyin kızlar
evet yapıyoruz cok zevkli
Fazla samimiyet in sonu...
tövbest😕😕
hayat zor tabi..
yok artık
Devam edin...
Ahahaha hayir
malmısınız *
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar