Lisede/ortaokulda yalnız (arkadaşsiz kaldiniz mi)?

Evet sizinde tahmin edeceğiniz üzere, benimde başıma geldiği için soruyorum :)
Evet; yalnız kaldığım oldu
Hayır; başıma öyle şeyler gelmedi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lisede/ortaokulda yalnız (arkadaşsiz kaldiniz mi)?
Cevapla