Evet sizinde tahmin edeceğiniz üzere, benimde başıma geldiği için soruyorum :)
Evet; yalnız kaldığım oldu
Hayır; başıma öyle şeyler gelmedi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
yapayalnız olmadım hiç bir zaman. her zaman en iyi arkadaşlıkları kurmayı başarırım. :) şans sanırım biraz da... ama hiç aşırı kalabalık arkadaş gruplarım olmadı. yani herkesle iyi geçinirim ama samimi olduğum 1-2 kişi olur..
Kaldım şuanda öyle yanında arkadaşı olmadan kantine bile gidemeyecek özgüvensiz kızlardan olmadım tek basımaydım hep
ulan arkadaşlardan sıkıldım okulda habire karşılaışıyoruz kanka sigara var mı diyo itler aşlhaslkjcfah
Cevap
7Cevap
Hep yanımda sevdiğim arkadaşlarım vardı. Ayrıca benimle takilacak bir sürü kişi bulunuyodu okulda. Yalnızlık çekmedim ama psikolojik olarak yalnızım.
Yalnız kalmadım sosyal biriydim pek çok beni yakını olarak gören insan vardı ilkokuldaki sadece bir arkadaşımı gerçekten yakın olarak gördüm yıllar geçti hala yanımda... Bence çok yakın olduğunuz az kişi olmalı ama insanlardan da uzaklaşmamalı
Ortaokulda hep yalnızdım ben, ama bu benim tercihimdi :)
Bütün okul hayatım boyunca yalnızdım sanırım
Lisede degil ama Ilkogretimde kaldim
Evet; yalnız kaldığım oldu
Üniversitedeyim hala yanlızım sorun bende sanırım
yalnız kalmadıgın zaman oldumu diye sorcaktın
bir turlu yanliz birakmiyorlardi beni
Lise 4 un tamaminda yanlizdim.
tek bir yoldaşım vardı :( Lisede
Hayır; başıma öyle şeyler gelmedi
Hayır
Evet oldu
kalmadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?