AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
89Cevap
Araba kullanmak bayanların genlerinde yok
yolda nereye gideceksen oraya sinyalini ver adama, benim nereye gideceğim kimseyi ilgilendirmez cevabı alabiliriz
:D
Çok çok nadir iyi kullananlar var onları tenzih ederim^^
O sadece troll amaçla söylenmiş bir söz hiçbir insan (dikkat t sizin gibi kadın erkek diye ayırmıyorum) öyle bir cevap vermez kurallara dikkat eder. Ayrıca kadınlar erkekler gibi bir olay olduğunda direk levyeye sarılımıyorlar.
Saçma bir soru ama verilsin, nolcak? Adamlar da yaya geçidine saygı göstermiyorlar, ışık kuralına uymuyorlar.
Doğru verilsin tabiki ama onlarda kendilerini geliştirsinler lütfen artık trafikte nokta atışı "kesin bayan" demeye başladım.
Hajahaha 😂
ehliyet almak eskisi gibi kolay değil. evet herkese ehliyet verilmemeli. İnsan canı bu kadar ucuz olmamalı...
Bende ehliyet alıcam ama bakalım...
Bence de bayanlar araç kullanamiyor bir kere panik olurlar erkekler öyle değil onlar yoldayken daha rahat soğukkanlı açıkçası yolda giderken tam önünde bir kaza yasansa bayan sürücünü de kaza yapar büyük ihtimalle o da panikten olur
tabikide doğru.. erkek kadın ayırımı yapmayın çok erkek gördüm kötü süren çok iyi kadınlar gördüm araba süren.. ehliyet sınavı sadece daha zor olmalı ki herkes geçemesin özellikle kazaya sebep olanlar..
Bayanı erkegı olmamalı. Cok kotu kullanan erkeklerde. Var
Sıkı sınavı herkese yapsınlar o zaman. Gayette cinsiyetçi ayrımcı bir yaklaşım bu.
berkelmas ın ehliyetini iptal ettirelim diyorum arkadaşlar ne dersiniz :D
Heralde doğru? Alkollü ve ya hız sınırını aşan kazalarda hiç kadın şöfor yok beyler çuvaldızları alalım bir zahmet.
Neden bayan diye başlık atıyosun ki ben de araç kullanıyorum ve bana göre de bayanların yaptıkları hatalar erkeklere oranla devede kulak 😒
Aklıma direk bu geldi :D
Erkeği bayanı yok beceri işi bu. ve bayanlara gelene kadar bir sürü trafik canavarı tofaş kullanan apaçi keko öküzler var trafikte peeh önce onlar temizlenmeli
Ayrım yapıp tartışmaya gerek yok koycaklar yokuşta iki araç arasına geri geri park kaçırmadan vurmadan park eden ehliyeti alsın biz de trafikte delirmeyelim.
Kadın erkek ayırmasak sonuçta biz ikinci sınıf vatandaş değil sizinle eşitiz. Bence genel olarak herkese verilmemesi gerek sınav zorlaşmalı. Kadın erkek diye ayırarak olacak iş değil bu
Katılıyorum bayanların çoğunda aynı problem var. Benim ehliyetim yok henüz ama umarım doğru düzgün bir şoför olurum istisnası olurum hemcinslerimin😊
İnşallah
Bayanı erkeği yok kardeşim bu işin. Minibüs-taksi şöförleri kadar yıllardır direksiyon sallayan adamlar kurallara uymuyor bu ülkede. Ama şuda var erkekler bu konuda daha cesur daha pratik düşünebiliyor.
Turkiye de kim dogru durust araba kullanabiliyor ki onu gec adam daha yolda yurumeyi bilmiyor
Dikkatsiz? Tam tersine gereğinden fazla dikkatli kullaniyolar sorunda orda basliyor.
Kaza oranlarinin cinsiyet dagilim
İstatistiklerini incelemeni tavsiye ederim
Arabayi çoğu erkekten çok iyi kullanırım. Allah korusun hiç ufacık bir kaza bile geçirmedim.
Zaten eskisi gibi değil sistem gittikçe zorlaştı ve gereksiz zorlamalar da var.
Haha bize diyene bakın hele trafik kazalarının hepsi erkeklerden çıkıyor araba bile alırken bayandan temiz deniyor sen ne diyon 😏
-erkekler içinde böyle geçemeyenlere ehliyet verilmesin- dediğin an haklısın dedim.
Bunun kız erkek ayırımı yok. Çocukluğundan bu yana direksiyona oturan kişi Prof oluyo
ne alaka ben 3 kerede sınav geçdim daha once hıc araba kullanmadım
birçok yıllık sofor var 10 yıllık vb adam zor kullanıo arabayı
10 yıllık pratiği olan adam zor araba kullanacak :) o direksiyona doğru düzgün oturmamıştır
arkadaş cinsiyetin araba kullanmakla alakası nedir ya insan insan ya
Benden kotu kullanan erkek arkadaslrim var valla kaldiki yeni sinav gercekten zor 1seferde ehliyet alanlar sansli sayiliyor :)
Arkadaslar sizce bu erkek parçasının yaşıyor olması doğru mu? Bence değil.
Kes çocuk sen git yemek yap
Kaza yapanlar çerçevesinin içine sadece bayanlar konmamalı. Yeri geldiğinde biz de dikkatimizi kaybedebiliyoruz. Sorunun bayanlarda değil gevşek sınavlarda olduğunu düşünüyorum.
Bayanlar diye genelleme yapmamak lazım bana kalırsa. Sonuçta bayan olmamız beceriksiz olduğumuz anlamına gelmez. Yine de ehliyet sınavları herkes için zorlaştırılmalı diye düşünüyorum.
geçemeyenlere zaten ehliyet vermıolar dostum :)
kadınlar ayrı cins zaten korkak kllanıolar
ben 3 ere ders 1 kere sınava gırdım geçdim
daha once hıc araba kullanmadım
korknın cocugu olmazmıs :D
Erkeklere nasıl davranıyorlarsa bayanlara da öyle davranılmalı. Sonuçta aynı sınav bayanlar sınavı torpille geçmiyor. Sınavı geçmişse iyi sürücü demek ki.
Sınavı geçmişse bu iyi sürücü olduğunu mu gösteriyor? Sınavı geçip de ciddi ciddi araba kullanmayı bilmeyen ne kadar çok insan var bilsen şaşırsın
@LostInDreams o zaman sadece kadınlar için konuşmayalım. Adam akıllı sınav yapsınlar yayaların hayatı tehlikeye atılmasın.
Sanki dikkatsiz erkek sürücü yok mu? Niye küçümsüyorsunuz kadınları bu konuda anlam veremiyorum.
Niye biz uzaylı mıyız? Arabistan a gidelim o zamna ordaki gibi kadınlar araç kullanmasın. 😡
onlarda insan be hocam kadın diye herseyden mahrum olacak halleri yok ya
çok doğruuu :D toplumdan soyut mu yaşayak yaniii
Aynen :D:D
Bunun asla cinsiyete bir alakası yok ayrıca ülkedeki birçok ağır kazalarıda hep erkek suruculer yapmaktadır.
trafikte hergün gördüğüm 10 bayan sürücünün 7 tanesi korkarak sürüyor yanına 2 metre yaklaşınca hemen panikliyor
vallahi asıl bayanlar dikkatli , bana arabada ışıklarda beton arabası çarptı geçti yani ve arkasına bakmadan , öldü mü kaldı mı?
Bazı erkekler bayanlardan da kötü kullanıyor bunu biliyoruz yani şov yapıyorlar adam gibi kullanmıyorlar asıl onlara verilmemeli
cıks verilmemli hemen en azından :) yolda nezman gitsem tuhaf trafigin içinde garip giden bir araba olsa kesin bayandır diyorum bakıyorum gerçekten bayan :D
Bu başlığın açılması bile kadına bakışı gösteriyor. birincisi o bayan değil kadın ikincisi yollar sadece sizin değil. BU DÜNYA ERKEKLERİN DEĞİL. SİZİ DOĞURAN BİZİZ. AYNI ANDA İKİ İŞİ BİRDEN YAPABİLEN DE! HERKES HADDİNİ BİLSİN!
valla erkek kadın farketmez herkes dikkatli olmalı ağır bir ehliyet sınavından geçmeli
Genelleme yapma Kadınlar hakkında evet bir çoğu korkak olabilir ama ben deli şöförüm:D
annem gayet dikkatli kadın direksiyona asılarak gidiyo daha nasıl dikkatli olsun
Bayanlara düşündüğünü bende erkeklere düşünüyorum sınav olurken erkek sürücü Yanındaki hoca frene basmasaydı benim arabama çarpıyordu...
Bence erkeklere verilmeli o sıkı ders özellikle Minibüsçülere falan bence trafik kurallarına uymayan erkekler
Erkeklere neden veriliyorsa bayanlara da o yüzden veriliyor, onların tek hatası kurallara çok uymaları 😄
Vallahi adanaya gel bayanları göre derim belediye otobüsü sürüyorlar :) Ama sana su yönde katılıyorum daha sıkı eğitim verilmeli bayanlara.
yani diyorsun ki bu ülkedeki kazaların %100 ünü bayanlar yapıyor? 5 yıldır araba kullanıyorum daha hiç kaza yapmadım
Valla erkeklere de beyin verilmesi gereksizmiş ama verilmiş nasılsa siz tek bir organla hareket ediyoruz malüm ya
Valla kimseye zarar vermek için almıycam panik oluyorum ne yapacağımı bilmiyorum kullanmamak daha iyi benim için :D
Oldu canım arabada kullanamayalım. Çok seksistsiniz.
şey derdim de terbiyem müsade etmiyor
ya verilsin ama her önüne gelene değil gerçekten dikkatsiz kullanıyorlar bir çoğu yaptığı hatanın nereye varacağını bilincinde değil ve sürekli haklı çıkma çabasındalar... çok yazık gerçekten...
Zaten saçma sapan kurallar geldi 2 yıl stajerlikmiymiş neymiş -,-
İki cinsiyette de kasaptan mı aldın sorusunu sorduracak tipler var
Tabiki de bayana da ehliyet verilmeli bu ne cahil yaklaşım
Testler zorlastirilsin erkeklerdende dikkatsiz olanlari var
Çok skolastik bir düşünce tarzın var. Acilen kurtulman lazım.
Vala ben ehliyeti aldigim icin benim icin hava hos zorlasabilir bundan sonra sfjhj
Genelleme yapma bence televizyona vb çıkan tüm haberlerde %97 erkekler hatalı