Şizofren bir annenin kızı olmak nasıl mı?

Hayat bana hiç gülmedi. Dışardan baksanız ne güzel mutlu bir kız dersiniz. Ama o işler dışardan anlaşılmıyor işte.. benim hep icimde sakladığım ömrümün sonuna kadar bende kalacak bir sırrım var. Annem şizofren. Evet hepinizin hatta yeri gelince benim de dalga geçtiğim şey. Siz hiç 6 yaşında annenizin kendine kendine konuştuğunu gören arkadaşınıza yalan aradınız mı? Koca kız oldunuz eve arkadaşınızı çağırdığınızda anneniz kendi kendine bağırırken arkadaşınız duymasın diye müziğin sesini son ses açtınız mı? Biliyorum bu bir hastalıktı ama çok sevmeme rağmen ondan hep utandım. Çok şükür artık o iyi. Konuşmuyor kendi kendine ilaç kullanıyor hep. Ama o kadar zor geçti ki hayatım kendim de bir hastalık geçirdim. Ve hayatımda kimsenin sevgisini hissetmedim. Sizce hayat bize de bir gün güler mi bizi de severler mi
Şizofren bir annenin kızı olmak nasıl mı?
Cevapla