Satanistler neden insanlara nefret ederler?

Satanist değilim. Müslüman da değilim. Dinsizim. Benim düşüncelerim panteizmle alakalı. Oyüzden bütün insanları, hayvanları severim. Ama satanistler neden insanlara ve hayvanlara zarar veriyor? Kediciklerin ne günahı var? Geçenlerde bir video izledim. Terk edilmiş kilsede satanistler toplanmış ve minicik bebeklerin kafalarını kesiyorlar. Resmen tiksindim ya. Bu nasıl bir zihniyet? Sizce neden bunu yapıyorlar ellerine ne geçecek ki?
Satanistler neden insanlara nefret ederler?
Cevapla