Kizlarin adet oldugunu nasil ogrendiniz beyler?
Ve ne dusundunuz
Ve ne dusundunuz
7. sinifta kızlara ped dağitmişlardi tabi o zamanlar safim hiç anlamadim ama içten içe merak ettim googleye sormamla korkunç gerçekleri öğrendim once bir tiskinime sonra iğrençlik sonra normal bir olay olduğuna kanaat getirdim
Sizin okulda garipmis neden kizlara ped. Dahitmis kizlar utanmislardir 😒😞😒
Size dağitmadilar mi bildigim kadariyla ortaokul ya da lise ögrencilerine egitim verip dağitmaktalar sen belki o gün okula gitmemişsindir
Olabilir 😉😊
İyi
Orkid reklamından taaaa hemi de 80lerde Trt 1 reklamın da. hatta o zamanlar aramız da geyik bu reklamlar da oynayan kızlar hiç utanmıyor mu falan derdik sanki ayıp bişeymiş kibin.
Evet gayet dogal bir durum bu ☺
Bence buyuk cogunluk okul okul gezip seminer veren orkidin seminer sonrasi dagittigi pedleri orasina burasina sokan kizlar sayesinde ogrendi😂
Hangi yil dagitti orkid?
Valla ben 6 ya falan gidiyodum galiba. Iste 2007 civari falan
Tesekkurler canım
Rica ederim😊
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Gusul almaniza ne gerek var sizin falan konusuyorduk erkekler durmaz oyle baya zaman falan o da bizimde su sebeble falan dediler iste
Afedersiniz bu dükkanda Molped var mı , Çantamda açıp alın :D
Yılların reklamı
Videosu var mi reklamin 😊😊😊
https://www.youtube.com/watch?v=0d34S98xRIE al bak :D Tuba Büyüküstünde ordaymış şimdi farkettim o zamanlar tanımıyordum )
Sürekli çıkan ped reklamlarından sıkılıp bir ara kafa yordum sonra bir şok geçirdim. Kızlardan soğudum
Kız arkadaşımdan öğrenmiştim , benim çüküm kanasa bayılırım heralde diye düşünmüştüm :D :D
Evet erkekler cok narin sert gorunuyorlar ama gribi bile kaldiramiyorlar
Narin değil o işte :D
Narin degilde ne 😀😀😀
Narinlik farklı işte narin bana ters narin ne sensin narin.
Sana demedim canım genelleme yaptim 😌😌😌
O genellemenin içine bende giriyorum farkettiysen :D bazı erkekler dersen girmemiş olurdum :D
Himm ok
Orta 2 de bakanlıktan gelip ders vermişlerdi.. Sen nasıl ogrendin
Adet olunca 😌😌😉
Tam bilmiodum
Zorlu bir süreç diyip üzülmüştüm.
Evet oyle 40 yil 😞
Oyle 😞😞😞
Nasil kalkiyor diye dusundum
Neden 🍌🍌🍌
Saka yaptim bee hemen alindin
Hangi isler alamadim
Bakireyim be be gerizekali 😠😡😡
Hayir
İlk sevgilim ile konuşunca anladım..
Sevgilimin çok pis koktuğu zaman.
Abartmiyor musun biraz canım 😊☺
Ama ciddden öyle çok kokuyor.
Sorarak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar