Sizin semttede gece 3 buçuktan elektrik kesintisi oluyomu? istanbulun göbeğinde oturuyorum böyle bir rezillik görmedim yahu 2 gecedir 3 buçuktan sonra elektrikleri kesiyolar.
Semt esenyurt bu arada
Semt esenyurt bu arada
geceeee gündüüüz belli de olmuyor ne zaman gideceği veya geleceği.. ulan 30 senedir bu sorun var bir de şu turizm beldesinde 10 yıl akp vardı sadece çevre düzenlemesi yaptı, sonra açtı kazdı kablo döşedi yine sorun devam etti, yine kazıldı hat döşendi.. yahu olmuyor hala kesiliyor. A. q akpnin yapamıyorsanız bırakın nan!!! yıl 2015 neymiş? istikrarmış herşey iyiymiş, ulan elektrik bu elektrik, adamlara teknoloji desen adam akıllı telefonunu gösterir sadece anladığı o. yeter lan!
hangı semt
İstanbul değil, akdenizin bir ilçesi.
yok olmuyor. esenyurt orası şaşırmamak lazım
sende haklısın ne diyim :)
ablamda orda belediyede çalışıyor her gün lanet ediyor
malsef öyle :/
istanbulda? oha be:S
Cevap
1Cevap
1 hafta önce burada da vardı 😂
hangi semt ablam?
Esenyurt ne zamandan beri istanbulun göbeği ya :D
Hayır olmuyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar