ben cinsiyet gözetmiyorum.. her iki cinstende çok fazla bulunmakta.. hem erkek hem kadın umarım bu karaktersizler birbirlerini bulur :D
gizli yorum yapılabilir
gizli yorum yapılabilir
Bana göre kadınlarda daha fazla karaktersiz sayısı ama cinsiyet ayrımıyla alakası yok tabi. Bu yüzden hiçbir kadınla anlaşamam ve kavga ettiğim kişilerin yarısı kadındır. Kavga derken söz olarak tartışma tabi.
Aldatan ve sevgiyi saygıyı tahrip eden kim varsa
saygısızdır.
kız erkek farketmez
Çoğunluk şu anda Erkekte.
karaktersizlik kişiye özeldir cinsiyete değil, çözümünüz de gayet iyi :D
Bu cinsle alakası değildir. Kişilik meselesi bence 😂
Cevap
12Cevap
al birini vur ötekine sonrada xxx 4 le çarp xxx ikisinin de birbirinden farkı yok valla
ruhumuz karektersiz karekter erkek veye kızla ölçülemez :D
ERKEKLER..
ŞEYİNİN dikine giden erkek karaktersiz değil HAYSİYETSİZ denir bizim raconda.
Karakter cinsiyetle olculmez bunun erkegi kadini yoktur
Karaktersizliğin kadını erkeği olmaz. İnsanı olur, karaktersiz insan...
Kadın erkek gözetmeksizin karaktersizliği gömlek gibi giyenler görüyorum epeyce..
ikisininde var karaktersizi, erkek kadın şeklinde ayırmak doğru olmaz.
Kadinlar daha karavxb bf ndksdjdjdjjdjdjcjjdjdjxjx carpildim erkekler daha karakterli tabiki
Kir icinde yüzenlerin cinsiyeti yok.
Cinse gore karakter analizi olmaz sahsa gote olur.
Kadınlar erkekler der erkeklerde kadınlar der :D
espirimi bu yani
ne espirimi
yok gayet ciddiyim! kim sizi tanıyor hadi yapın yorumunuzu
bunun cinsiyeti yok
bir bitmediniz
Aynen öyle
insanlar
Kadınlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar