Evliyken başka bir erkekten hamile kalan kadın hakkında ne düşünüyorsunuz?

KSde son dönemde bu şekilde çok soru var
https://www.kizlarsoruyor.com/kisilik-karakter/q801219-evliyim-fakat-baska-birinden-hamile-kaldim-ne
https://www.kizlarsoruyor.com/ask-iliskileri/q1320085-kocamin-oglumun-baskasindan-oldugunu-anlamasindan-korkuyorum-lutfen


ama ya kadının yaşadıkları.. s

ataerkil düzenin kadına dayattığı yaşamsal sorunsallarahahahah...


ulan kadın zaten yaşayacağını yaşamış, hesabını da garibanın birine kitlemiş.

(bkz: mazeret g*t gibidir herkeste bulunur)


Söverim

kısa ve net yani.

bazı konular vardır ki asla savunulamaz.

savunan olursa ona da söverim

ayrıca erkekler yapınca yüzlerce küfür edenler kadın yapınca aptal bahaneler buluyorlar. iki tarafın yapması da adilikten başka bir şey değildir.

Evliyken başka bir erkekten hamile kalan kadın hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla