İçe dönük biriyim..sosyal bir bayan değilim. Çok arkadaşım yok. Evlenmek istiyorum artık. İnternet ortamına güvenemiyorum. Karşıma ya evliler çıkıyor ya da 20-25 lik beyler... :) Aslında kişilik olarak iyi biriyim. Beğenilen bir bayanım üstelik. Oya Aydoğanın gençlik haline benzetirler beni...Ama sonuç=Yalnızlık... Ne yapmalıyım, bir yol bilen söylesin bana lütfen samimice...
Cevabın nedir?
Cevapla
internette güvenmiyorsun realdekine güveniyormusun? genelde ayni insan heryerde insan burda nasil pislige dek gelebiliyorsan realdede farksiz... ben bu dusuncene katilmiyorum sonucta burdaki tanismalarda reale akacak illaki... insan kendini bildikten sonra kullandirmadiktan sonra yasayacagi tecrübeler illaki olacak hayat bu iste yasatiyorlar yasatacaklar git gidede cogaliyor cogalacak... icine kapanigim diyorsun ama bayansin burda avantajin var genelde erkekler bayana ilk yaklasan olur senin yapman gereken ise akisina birakmak geri cekilmemek tanimaya calismak tabiki mesafeyi koruyarak.. yoksa insanlik iyi yöne gitmiyor bunu görüyor ve yasiyoruz... yada sanalda tanisacaksin realde taniyacaksin...
24 Yorumla
Soran+1 yılBu yüzden 3 yıldır kimseyle çıkmıyorum, yanlış kişilerle karşılaşmaktan çekiniyorum..Şans vermiyorum... Korktum :(
- +1 yıl
korkunun ecele faydasi yoktur bunami olsun :) insanlara güvenmek zordur güvenme zaten ilk etapta ama sunuda unutmamali her insan ayni degil dogru insanlar illaki yeryuzunde var... gayesi aciksa karsidaki insanin senden istekleri zaten farkli olur orda cizgiyi cekmeli insan ve ciddi olmadigina kanaat getirdiginde uzaklasmali bagli kalmamali.. bagliliktan dolayi teslim olursa acisini kendi ceker yine... yok sevdasi gercekse zaten her durumda saygisi olucaktir.. nasip kismet seninkide bir yerlerde.
Soran+1 yılBir yerlerde bakalım nerelede :)
En İyi Cevaplar
Eğer yakışıklılık, karizma, vs gibi dış görünüşe bakıyorsan artık bu düşünceni değiştir. Dış görünüş olarak kesinlikle kabul etmem dediğin insanları bile tanıyınca sevgilin olmasını, eşin olmasını isteyebiliyorsun. Akrabalarının seni tanıştırmak istedikleriyle mutlaka tanış. Bugüne kadar kimseyi bulamamanın sebebi senin isteklerin miydi bunu sorgula.
17 Yorumla
Soran+1 yılYok tipe bakmıyorum aslında, yakışıklı biri kolay mı sanıyorsun :)
- +1 yıl
Kolay olmak yakışıklılıkla çirkinlikle alakalı değildir. Değerleri olan efendi insanlar zordur ancak kötü niyetli ve değerleri olmayan insanlar kolaydır... Kolay insanlar, bir bayan eteğini yukarı çekse köpek gibi peşinden koşarlar kötü niyetle. Ancak zor olan, yani iyi olanlar öyle birşey görseler kafalarını çevirir ve giderler, ne yapsan da kendinle muhattap edemezsin...
Soran+1 yılevet ne kadar doğru bu söyledikleriniz, işte ben de bunu söylüyorum... Böyle değerleri olan birileri kalmadı sanki. Bizler de böyle yetiştik. Yakışıklı ve güzel olanların gözü dışarda olur derler. Kolay değil dediğim budur. Ben de değerleri olan bir aileye sahibim. Sevgili ile lay lay lom yapmak bana ters... Kaldım evde işte. Benim kafamda erkek çok azdır..Umarım denk geliriz bir yerde. Çünkü bulmak için çaba sarfetmeyi düşünmüyorum, çok yorucu :(
Soran+1 yılAminnn sağol :)
- +1 yıl
Bende aynı dertten muzdaribim yaş 34 istersen tanışabiliriz 05343935344
+1 yıloya aydogona benziyorsan guzelsindir mutlaka, ama sans lazım iste..
01 Yorumla
Soran+1 yılşans kısmet... Allah yoluımuzu açık etsin inşallah ..
Soran+1 yılBenim gibi çok var demekki, yalnız değilim...Teşekkür ederim.Ve Şu var o bayan linkteki evlenmesin bence :))
Soran+1 yıl26 yaş memur olan , bayan değilmiş pardon...:) Bunlar küçük benden :(
Soran+1 yılHah haaay Sağol canım :))
- +1 yıl
Soran+1 yıl:)
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
33Cevap
- Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılhayat arkadaşı derken yanii evlenecek birimi arıyorsun yoksa takılmalıkmı ?
20 -25 lik beylerin ciddi düşünmediğini kim ssöylüyor ayrıca şu düşünceden sıyrılın artık yeterki sen ciddi ol yaniii anlıyorum küçük olabilirler senden ama yaşıtlarında yaşlandı artık...
çok arkadaşın olmaması normal iyidir yaniii olmasın daha iyi dost lazım insana her daim yanında olabilecek bir insan
hiçmi hoşlandığın birileri yok çevrende?010 Yorumla
Soran+1 yılYok vallahi yokk işte... Takılmalık aramıyorum, zaten etrafta onlar çok.. :(( Ciddiyim ben fazlasıyla. Yaş konusunda haklısın, yaşıtlarım evli ayrıca çoğunlukla :(
- +1 yıl
hiç olmadı kendinden 2 yaş küçük olsun 84 doğumlu felan idealdir yaniii
arkadaşlarına söylesene çevrende yoklasınlar birilerini evli olanlar olur veya diğerleriii
bu arada sen ne zamandır yalnızsın?
Soran+1 yıl10 yıl oldu 35 yaşındayım
- +1 yıl
yok artık daha neler yakışıklı biri olsun tabii canım yakışıklılığa bakmıyorum varmı hiç görüp beğenicen elektrik şart 10 yıl çok uzun bir süre şaka yapıyor olmalısın
30 yaş erkeğide idealdir aslında sana
Soran+1 yılElektrik olmalı, çook yakışıklı olmasına gerek yok yani.. Şaka değil.. 30 belki
- +1 yıl
30 iyidir yinee ama 10 yıl yanii dile kolay
bu yaşa kadar neden evlenemediniz?
Soran+1 yılayrıntıya girmesem :)
- +1 yıl
aslında girsen daha iyi olurdu ama yine sen bilirsin
yaniii şöyle söyliym erkekler bakirelikte arar afedersin ama bu bile evlenememe sebebi olarak var yaniii
Soran+1 yılfarkındayım evet
- +1 yıl
illa vardır birileri yaa hiçmi dostun arkadaşın yok bayanlara sen söyle harbi diyorum hemen bulurlar sana birini yeterki söyle yaniii
esra erol a çık canım sende. senin yaş kitlene hitap edecek bi sürü eleman wardır. sahibinden az kullanılmış bi bey bulabileceğine eminim
214 Yorumla
Soran+1 yılO da bir seçenek de konu komşu ne der durumu var bizde :)
Soran+1 yıldemi ya genel olarak haklısın :))
Soran+1 yılYaşıtlarım evliler, herkes genç kız peşinde... :) Ben hiç bir sınıfa girmiyorum :)
Soran+1 yılOnu farkındayım zaten :)
Soran+1 yılGüzel yaşlar geçiyr ama :(
- +1 yıl
bulursun canım bence takılma bu kadar. fiziksel olarak nasılsın bilmiyorum ama bence senin tek olumsuz tarafın sosyal olmaman. içe dönük insanların ilişkilerinde başarılı olması zor. int ten birine de güvenmiyorsan nerden gelcek ki bu eş adayı. ya sosyalleşeceksin ya da int ten temeli atıp normal hayatına taşıyacaksın birilerini
Soran+1 yılÇözdün olayı galiba :)
- +1 yıl
500 karakter kotası var özet geçiyorum ondan :D
çözülmicek bişi yok durumunda :) düşün ki dünyanın en pahalı elmasına sahipsin ama kimseye göstermedin. bi değeri olmaz ki onun. anlayan birileri paha biçecek ki değeri olsun. sen insanlarla konuşup görüşmedikçe nasıl değerini anlasınlar ki? sosyal hatun her zaman 1 adım öndedir. bakma sen erkeklerin utangaç hatunları severim demesine :) bir iki uğraşır sıkılır vazgeçerler
Soran+1 yılBunalıma girdim şu an :)
oya aydoğan'a yüzün benziyor dimi sadece? aman huyu benzemesin:)
belli bir yaştan sonra beğenememe durumu başlıyor, insan kararları daha ince eleyip sık dokuyarak almak istiyor.. armudun sapı, üzümün çöpü meselesi..kendimden biliyorum:) sonra da kalıyorsun ortada:) neyse, inşallah düzgün birisi çıkar karşına.. geç olsun, sağlam olsun..01 Yorumla
Soran+1 yılAllah benzetmesin sağol, İnşallah bekliorum Allahımmmm :)
+1 yılAz önce bu tür bir soruya yaptığım yorumun aynısını sana kopyala yapıştır yapıyorum :D
Olmuyorsa zorlama,Evlenmiş olmak için evlenmek hayatta yapılabilecek en büyük aptallık,ben 30 yaşımı çoktaan geçtim,buna rağmen aklıma bile getirmiyorum; Ben yalnız ölecem :)06 Yorumla
Soran+1 yılZaten o yüzden bekarım ya... :8
- +1 yıl
Boşver Yalnızlık zor ama güzeldir...Ben şahsen artık bayan mükemmelle karşılaşacağıma inanmıyorum,o yüzden kafamda bitirdim evlilik olayını..Sende zorlama yani..
Soran+1 yılProfil resmin öyle demiyor ama :) Zorlamadım hiç zaten :(
- +1 yıl
Yok ya o ben değilim fake resim :) Hayata isyan forever :)
Soran+1 yılGüzel resim, isyaaaan :)
- +1 yıl
: )
burda tanış elemanla. facebookunuzu alın birbirinizin. muhabbet edersin, beğenirseniz birbirinizi olur.
28 Yorumla
Soran+1 yılİnternette insanlara güvenilmiyor işte..
Soran+1 yılHerkes iyiyim der ama..Sonra çıkıyor :)
Soran+1 yılkarşıma evlilik istemeyen 1-2 menfaatçi çıktı yıllar önce...Hep onlar hep onlar işte... :)
Soran+1 yılSağol teşekkr ederim :)
+1 yılÇok seçici olma kalırsın sonra benim gibi evde :D erkek kız fark etmiyor artık bu devirde önce sen seçiyorsun sonra zaman geçiyor farkına varmıyorsun sonra sen seçilmeye başlıyorsun hayda bir bakmışsın yaşlanıyorsun :)
010 Yorumla
Soran+1 yılevde kaldım demekki :(
- +1 yıl
Hayır hayır onu demek istemedim :) sadece armudun çöpü üzümün çekirdeği var dememek lazım :) herkesin bir alıcısı vardır kısmet takma fazla kafana ;) pek fikir veremiyorum bu konuda hani bir söz vardır kelin merhemi olsa kendi başına sürermiş :D
Soran+1 yılKronik bir durum belki de bizimki :(
- +1 yıl
sıkıntı yok takma kafana kısmet biraz birazda kısmeti aramak lazım tabi ki ama bu tesadüfen de yada bir düğünde eylence de arkadaş ortamında bir şekilde karşılaşma ile ortaya çıkıyor yani örnek ben gördüğüm beğendiğim bir kıza senden çok hoşlandım görüşebilir miyiz diyemem alacağım tepkiden çekiniyorum genelde çünkü çok ani tepkiler vere biliyorlar :D
Soran+1 yılHayılısı olsun bakalım :)
- +1 yıl
aynen :) bu konuda sadece sen tek değilsin merak etme :) buradan bekar kızlara duyrulur bende evlenmek istiyoruuuuum :D
Soran+1 yılöyle bir köşe olsa bu sitede, iyi olurdu :)
- +1 yıl
bekarlar köşesi yada çöp çatan :D haberlerde duymuştum hangi ilimizde unuttum ama gerçekten bir mahalle düşün kız erkek orada toplanıyor düğün yada seminer varmış gibi çekirdek çıtlatıp bakışıyorlar bir birlerinden hoşlanan gençler tanışıyor konuşuyorlarmış :D
- +1 yıl
Soran+1 yılİlginçmiş, doğuda öldürülenler, çanakkalede böyle bir şey..bizim insanımız da anlaşılmaz.. :)
+1 yılo işler arayarak olmaz illaki çıkıcaktır karşına biri başka çaren yok internet veya reel hayat farketmez kimsenin iyi veya kötü oldugu anlında yazmıyor sadece çok seçici olma iyi karakteriyle seni hakeden bir insanı buldugunda onu mutlu et onu yüz üstü bırakmicagına inandır gerisi sıkıntı degil. bu modada çok girme bende sana tavsiye iyi geceler... ;)
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim... şans vermiyorum sadece,Kendime güveniyorum aslında..Karşımdakine değil :)
sosyallik her zaman iyidir, seni mutlu eder, hayatta önünü açar. sadece ilişki bazında da değil, iş ve yaşam standartları açısından da olumlu etkiler. bence ilk yenmeniz gereken sorun bu.
01 Yorumla
Soran+1 yılDoğru olabilir :(
+1 yılalla bende evlenmek istiyorum ama bu devirde anlaşabileceğim,temiz,dürüst,beni param için sevmeyecek,aklıbaşında bi kız yokki.olsa hiç durmam evlenirim yaşım geçiyor.artık kısa ilişki istemiyorum.tanışmak istersen tanışabiliriz.:((
014 Yorumla
Soran+1 yılSağol canım inşallah tanışırız :)
- +1 yıl
inş ama beni tanırsan bırakamazsın onu da belirteyim...:))
Soran+1 yıl:))
- +1 yıl
aslında güzel ve farklı biri olmalısın 6.ıncı hislerime göre.belkide hatta Dünya'nın 8.inci harikası'sındır..:))
Soran+1 yılGüzel ve farklıyım evet..Ama erkekler başka şey peşinde...8. harika değilim tabi :)
- +1 yıl
valla ben evlilik peşindeyim o dediğin erkeklere benzemem ben.o dediğin erkekler adam gibi sevemeyen erkekler çıkar ilişkisi peşinde koşan erkekler ama ben farklıyım...
Soran+1 yılhımm ne gibi?
- +1 yıl
valla beni tanıyıp görmen lazım burdan ne söylesem boş.bu arada aslen istanbulluyum fakat şuan antalyadayım.antalyada 2.inci fakültemi geçen yıl bitirdim.bilgisayar yazılım ve programcısıyım.böyle...:))
Soran+1 yılÇok zekisin, zeki insanlar zor olur, örnek ben :)
- +1 yıl
teşekkür ederim.valla okumadan bahsettiysen zekilikle alakası yok ben okulu boş zamanlarımı değerlendirmek açısından okudum..:))
- +1 yıl
aslında senin gibi bir bayanı tanımak isterim.belki hiç belli olmaz mutlu oluruz...:)
Soran+1 yılBelki de :)
- +1 yıl
benimle tanış ne olurrrr...
Soran+1 yıl:)
Şans o işler ) ne desek boş :P bi de hemen evlilik demişsin ::: evlilik öyle pat diye olacak bişey değil :::
04 Yorumla
Soran+1 yılÖyle tabi :)
Soran+1 yılŞansımız bol olsun, teşekkürler :)
Valla bende ariyorumda, bulamiyorum. Dediginiz gibi internet ortamindakilerede güven olmuyor ister bayan olsun ister erkek.
14 Yorumla
Soran+1 yıleski aşklar nerede çeşme başında,sokak köşesinde... Şimdi cesaret ister...
Soran+1 yıl:)
oya aydoğanın gençlik haline benzetiliyorsunuz ve aynı zamanda sonuç yalnızlık?:D
19 Yorumla
Soran+1 yılciddiyim..
Soran+1 yılBunu biri daha söyledi geçenlerde :)
Soran+1 yılBulsun hadi bakalım ey aşkk, 2013 bekliyorum :)
Soran+1 yılHemen de gelip buluyor ya nasıl oluyr anlamadım bee :)
Soran+1 yıl:))
+1 yılArkadasımşu anhala bir eş arıyorsan tanışabiliriz adım Serkan 31 yasındayım Bursada yasıyorum..namazında niyazında kendi işi olan bir insanım.
00 Yorumla
+1 yılyakın çevrene ,ve onların tavsiyelerine , önem verebilirsin ...
01 Yorumla
Soran+1 yılOnlar kendi halime bıraktılar beni... Sonumu Allah hayır etsin..böyle göçüp gideceğim korkusu başladı bende...Offf :(
içe kapanık insanların sonları hep böyle bakmışsın yaş 35 e merdiven dayamış ama kimse yok hayatında...
01 Yorumla
Soran+1 yılmaalesef :(
akışına bırak. oluruna terket kendini. hayırlısı de yaşa gitsin. zamanı gelince olur zaten merak etme o bulur seni bi şekilde.
01 Yorumla
Soran+1 yılZaten o beni bulsun dedim hep...ama hala bekarım... :(
hmm 20-25 lik kısımdayım malesef alamam seni :P ama derdin olursa kapım açıktır her daim... :)
015 Yorumla
Soran+1 yılçok naziksin :)
Soran+1 yılNasıl :)
Soran+1 yılEvet bir ortam değişikliği yapmalıyım en kısa zamanda
Soran+1 yılÇalışıyorum :) Her ortama girmem seçiciyim :)
Soran+1 yılVar evet, sonradan oldu hayat işte :(
Soran+1 yılBir 10 yaş büyük olsaydın iyidi :) Biz arkadaş kalalım :)
Soran+1 yılBöcek :)
+1 yılEsra Erol'da Evlen Benimle'ye katılmak aklına geliyor mu ? :) 22'lik adamdan sevgilerle...
01 Yorumla
Soran+1 yılTvlere çıkacak kadar cesaretim yok...Çevrem ne der sonra...azmış derler :)
gızlı soru sorarak nasıl samımı cevap beklıyorsun BAYAN ..
03 Yorumla
Soran+1 yılBöyle daha samimi cevap gelecektir eminim... Sonra mesajalrla uğraş dur :)
Soran+1 yılTamam :)
Gizli Üye(30-35)+1 yıletrafınızla ilgilenmezseniz böyle olur :) benimde sevdiğim bir kızıl kız var hiç bakmıyor
010 Yorumla
Soran+1 yılkızların suçu :)
Cevap sahibi+1 yılvalla ya hemşire zaten dünyadan bağını koparmış psikolojisi bozulmuş
Soran+1 yılBir sebebi vardır ama.
Cevap sahibi+1 yılöyle gelip gidiyor hiç güldüğünü görmedim:)
Soran+1 yılNiye seviyorsun yahuu :))
Cevap sahibi+1 yılhoşuma gitti:)) öyle sakin sessiz olgun duruyor güzelde kız ondan hoşlandım heralde yarın ve pazar göreceğim dahada göremem ilk geldiği gün kendisi az bakıyordu aslında sonra hiç bakmadı birinimi buldu acaba:)
Soran+1 yılCiddi misin sen... Onu anlayamadım ama,Kadınları herkes anlayamaz , ben bile :))
Cevap sahibi+1 yılevet ciddiyim böyle birini seçtiğimden mi farklı buldun:)) ben sonradan niye hiç bakmamaya başladı onu anlayamadım aslında.. yoksa çözülmez değilsiniz:)
Soran+1 yılBaktı bakmadıyı boşver bence..Seven bakan, ilgilenir, sever yaniii :) Kolaylıklar..seveni sev bir de :)
Cevap sahibi+1 yılhaklısın evet :) bir insan seni sevmiyorsa olmuyor zaten :)
+1 yılSeni tanıyormuyum yoksa ? :)
17 Yorumla
Soran+1 yılHayır..
Soran+1 yılSaçlarına bayıldım :)
- +1 yıl
ohh yes ! :D gördüm gördüm simdi gidiyorm :)
Soran+1 yılEvet süpper :)
- +1 yıl
Teşekkür e
+1 yılesra erol basarılı bu konuda :)
013 Yorumla
Soran+1 yılNe işim var tvlerde :)
- +1 yıl
sanal alemde bunu raatlıkla soyleyebılıosan bunuda yapabılırsın.. nedemısler.. cesaretın varmı aşka :) oyuzden bıraz cesaret..
Soran+1 yılŞu an beni tanımıyorsun... Orada utanır kızarırım, şakına dönerim ben :)
- +1 yıl
evet senı tanımıorum sende benı tanımıosun.. ama raatlıkla konusabılıosun.. neden cunku özquvenın yerınde.. kendıne quvenıosun ve raatlıkla kendını ıfade edebılıosun :) bunu yapabılırsın yanı.. ama ıllada esra erola cık demıorum :)
Soran+1 yılyanlış kişilerle karşılşma korkusu bendeki :(
- +1 yıl
ama kımsenın alnında bu cıddı dusunuo.. bu iyi ınsan bu kötü ınsan yazmıo.. bunu yasayarak orenıyoruz.. hata yapa yapa doqruyu buluoruz.. oyuzden elbette ınsallah yanlıs ınsanlar cıkmaz karsına..
Soran+1 yılinşallah çıkmaz..O yüzdn çıkmıyorum kimseyle :( Offf
- +1 yıl
kendını kucumseme ama yoksa hep hata yapıcam korkusuyla ıyıce ıcıne kapanırsın..
Soran+1 yılBunalıma girdim zaten...Çok yalnızım cidden tam kapandım son zamanlarda :(
- +1 yıl
bukadar kapanmana qerek yok.. sosyal aktıvıte yapıcak ortamın yoksa.. sen kendıne aktıvıde yapıcak ortam yarat.. nerde yasıosun sen ?
Soran+1 yılŞehir söylersem kimliğim çıkar belki :)
- +1 yıl
ben sana yardımcı olmak babında sormustum.. ama sölemek ıstemıosan sıkıntı yok.. senın tercıhın.. :)
Soran+1 yılSağol :)
- Aile & Toplum konusunda 394 cevap paylaştı.
+1 yılgörücü usulü buladınızmı ?
06 Yorumla
Soran+1 yılhayır münasip biri çıkmıyor, beğenmedim 3 kişi çıktı geçen yıl :)
- +1 yıl
hımmm o zaman seçici olmayın biraz :)
Soran+1 yılNasıl olmayayım söyler misin nasıııl :)
- +1 yıl
valla ne biliyim benim yaşım büyük olsaydı esmer se biri secmezdim :D
Soran+1 yılZevk ve tercih meselesi..
- +1 yıl
tabiki...
kilo vermelisin önce:)
05 Yorumla
Soran+1 yılbalık eti :)
Soran+1 yılVallahi sen bilirsin yani, bilmiyorumm:)
Soran+1 yılBence de :)
+1 yıl29 uygunsa tanısalım belki nasip olur :)
02 Yorumla
Soran+1 yılhayırlısı be canım :)
- +1 yıl
nasip haklısn :)
Gizli Üye(36-45)+1 yıl20-25 lik beyin nesini beğenmiyorsun?
01 Yorumla
Soran+1 yılçk gençler, uğraşamam ciddi düşünüyorum :)
Burada zor bulursun
01 Yorumla
Soran+1 yılSağol çok mersi, moral oldu :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılnerede arıyorsan orada bulursun...
03 Yorumla
Soran+1 yılSize danışıyorum zaten..yoksa kimliğimi verirdim canım..
Cevap sahibi+1 yılnasıl biri imanlı dinini yaşıyan mı , yoksa şu çağdaşlardan içikili vs. adam mı arıyon?
Soran+1 yılçağdaşlık içmek demek değildir zaten.. Bende içki sigara yoktur asla. İyi bir insan olması lazım sorumluluk sahibi,
+1 yılBence senin biraz iligye ihtiyacın var
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılMümkünse arkadaşlık ekle görüşelim.
00 YorumlaSeviyorum dee:D
015 Yorumla
Soran+1 yıldiyeceğim vallaha olsun dA :)
Soran+1 yılE tabiki, sevmem gerek seviyorum demek için önce. :) sonra dayağa giriş olmaz tabi :)
Soran+1 yılYaşamadım, ama heyecan dorukta olur diyorsun sanki :)
Soran+1 yılBak kurti doğrusun canım :)
Soran+1 yılEvlenelim çocuğumuzun adı olsun dermişim :)
Soran+1 yılSüperr film, :)
Soran+1 yılgüzelll :)
Gizli Üye(36-45)+1 yılişte karşındayım:D
018 Yorumla
Soran+1 yılAaa :)
Cevap sahibi+1 yıl:) tam bana göresinD
Soran+1 yılNereden anladın :)
Cevap sahibi+1 yıloya aydoğandan anladım:D
Soran+1 yılhımm mantıklı tabi :)
Cevap sahibi+1 yılharbi benziyomusun?
Soran+1 yılöyle diyorlar işte :)
Cevap sahibi+1 yıltamam ozman çıkalım:D:D
Soran+1 yılTamam o zaman..., sen gizli ben gizli :)
Cevap sahibi+1 yılburdan yazısırız işte :D en sağlıklısı:D
Soran+1 yılSağlam temeller üzerine kurulu :)
Cevap sahibi+1 yılaynen temeli sağlam yaptıkmı aşkımızı kimse yıkamaz:D
Soran+1 yılkesinlikle :)kale :)
Cevap sahibi+1 yılama benim yas 23 :D senin istemediğin gruba giriyorum heralde:D
Soran+1 yılmaalesef :(
Cevap sahibi+1 yılneyse 26 olunca gelirim bekle beni:D
Soran+1 yılBekliyorum :)
Cevap sahibi+1 yıl:D
Beni al 😊
00 Yorumla
Devamını Gör(18)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Hayat arkadaşı arıyorum. Nasıl bulabilirim, ne yapmalıyım sizce arkadaşlar?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar