Sizinde küçükken söylediğiniz argo veya normal tekerlemeler var mıydı?

Biz mesela acayip atışırdık " O laflar boy boy seni s... n felan kovboy..." " Onları atlattık senin. tünde mantar patlattık gibi..." merakımı celbetti işte...
Güncellemeler
+1 yıl
merhaba sanırım iyi geceler dicem bu seferde sen şimdi vurmuşundur şişenin dibine :)))
Güncellemeler
+1 yıl
yok ya bende şimcik geldim sanırım sana şimdide iyi geceler dicez muhabbet edemeden kafa yine bir milyon mu toksam :)
Sizinde küçükken söylediğiniz argo veya normal tekerlemeler var mıydı?
Cevapla