Küçükken çizgi dizi izler miydiniz?

Çocukken çok çizgi dizi izlerdim. Hâlâ bile izlediğim veya sevdiğim bazıları var 😅. Cille vardı; o kadar güzeldi ki babamla televizyon kumandası için kavga ederdik.

En sevdiğim karakter "Kabkaba"
En sevdiğim karakter "Kabkaba"

Peki, sizin küçükken izlediğiniz veya çok sevdiğiniz bir çizgi dizi var mı?

Güncellemeler
6 ay
Süper bir soru sordun 💃 Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 💖 Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 🤩 Küçükken çizgi dizi izler miydiniz? Behmut ortaya çık
Küçükken çizgi dizi izler miydiniz?
Cevapla