Alın bakalım ben de böyle bir hatun istiyorum, haksız mıyım?

Valla kızlar hiç söylenmeyin, siz de "ayy yakışıklı değil kööö"yada"ayy kassız buuuuööö"diye diye karaktersiz adamları buldunuz hepimizi genellediniz. Az da karakter arayın dayaktan kurtulun. Yok yakışıklı olsun yok kaslı ve sakallı olsun bilmemne.. Al ben de bunu istiyorum. Siz büyük çük ben büyük meme istiyorum ne var?:))) Sapıkmış abazaymış demeyin, siz yakışıklı ve kaslı sakallı istiyorsunuz da farklı birşey mi istiyorsunuz? yapmayın yaaa:)) Eee beyler hatun nasıl?:)
Alın bakalım ben de böyle bir hatun istiyorum,haksız mıyım?


Alın bakalım ben de böyle bir hatun istiyorum, haksız mıyım?


Alın bakalım ben de böyle bir hatun istiyorum, haksız mıyım?


Alın bakalım ben de böyle bir hatun istiyorum, haksız mıyım?
Cevapla