Kendinizden yaşça küçük biriyle dost olur musunuz?

Misal ben. Genelde küçüklerimle iyi geçinirim. Bu aralar 12 yaşında bir dost edindim. Ve ciddi anlamda yaşıtlarımdan çok onunla vakit geçirdim. Bir çok yaşıtımdan daha kafa dengi geldi bana. Vedalaşmak hayli zor geldi vs.

Peki siz ciddi anlamda kendinizden yaşça küçük biriyle dost olur musunuz? Bir iki yaşı geçtim çocuk dedğiniz yaşta biriyle. Can dostu olur musunuz yoksa küçüklerle muhatap olmam diyen tayfadan mısınız?
Kendinizden yaşça küçük biriyle dost olur musunuz?
Cevapla