Motosiklet aşk mı yoksa ölüm makinesi mi?

Arkadaşlar motorsiklet kullanmak istiyorum hatta motorsiklet aşığıyım. Ama neredeyse hiç bilmiyorum. İzmir trafiğinden de korkuyorum annemler de hiç izin vermiyor. Ama aylardır para biriktiriyorum. Ne yapmalıyım sizce?
Motosiklet aşk mı yoksa ölüm makinesi mi?
Cevapla