Babamla hiç bir zaman düzgün baba kız gibi olamadık. Şiddet görüyorum hakaret ısıtıyorum ne yapmalıyım?

Babamla hep kavga ederiz. Küçüklüğümden beri. Bana ağza alınmıyacak şeyler der hep. Şiddet görüyorum hemde aşırı derecede. şu an ameliyatlıyım ve dün babamdan gene dayak yedim. Sebebi ise mutfaktan birşey istedi bende 2 dk dedim diye. Hatam olsa suçlu olsam suçluyum derim ama değilim. Beni duvara çarptı. Kolum morluklarla dolu. Diğer sefer yüzüme vurmuştu sokağa çıkamamıştım. Babam 2 yıl önce kardeşinin borcuna kefil olduğundan hapise girmişti bunca yaptığına rağmen çok ağlamıştım. Sonuçta babam diye. Hatta okulda bayılmıştım. Babam bu durumu öğrendiğinde numara yapıyor dedi. Görüşmeye gitmek istedim. Gelmesin o ö***spu benim yanıma dedi. Ne yapacağımı bilmiyorum. Anneme anlattığımda ise babam ben dövmedim kendini çarptı bana bağırdı küfretti diyor. Annem bana inanmadığında ise ses çıkarmıyorum. Çünkü artık zoruma gidiyor bu durum. Babam yüzünden sigaraya başladım. 15 yasındayım. Kaç kere bağırdı bana seni sevmyorum. Keşke olsen diye. Kızsal bir durum yzuünden oruç tutamadığım zaman bana kafir imansızsın sen dedi. Söylemeye çalıştım uygun değilim diye yalan söyleme bana dedi. Yardım edin lütfen artım dayanamıyorum yüzünü bile görmek istemiyorum ne yapmalıyım. Evden gitmek istiyorum dedim tutanmı var dedi
Babamla hiç bir zaman düzgün baba kız gibi olamadık. Şiddet görüyorum hakaret ısıtıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla