Kardeşimi çok KISKANIYORUM çok yakışıklı.. :( Sizce bu doğru bişey mi?

Evet sorudada yazdığım gibi öz be öz kardeşimi gerçekten kıskanıyorum hemde bazen çokk. :( Ama haklı sebeplerim var.. Birincisi ben onun ablasıyım 18 yasındayım o 16 yasında erkek ve çokk yakışıklı yüzü güzel vucudu fiziği herşeyiyle yakısıklı. Aynı anneden babadanız ama ben çirkinim yani gerçekten de baya çirkin bir kızım zaten bunu kardeşim de dahil herkes hissettiriyor hatta bazen söylüyor... Beraber bir misafirliğe falan gidelim insanların tepkileri 'ayy ne kadar yakışıklı çocuk maşallah çok şanslısın ilerde dizilerde filmlerde oynarsın' , sonra bana dönüp 'eee ablasıda güzel tabi..' falan oluyor. Sonra o benden çok daha uzun son 1 yılda çok uzadı aramızda 15-20 cm fark var ve sürekli dalga geçiyo kendimi kötü hissettiriyor zaten minyon tipliyim iyicede küçük gözüktüğüm için okuldaki arkadslarına benim 'kız kardeşim' var diyormuş..:( Kardeşiz ama çok farklıyız neden bilmiyorum o çok rahat çok cool sayamayacağım kadar arkadaşı çevresi var bir sürü sevgilisi oluyo biriyle ayrılıyo diğeriyle çıkıyo kızlar peşinde sürekli o konserden bu konsere gidiyor.. Bense çirkin olduğum için normal olarak tek bir sevgilim bile olmadı çekingenim 3-4 arkadastan baska kimsem yok onun gibi whatsappta her gün 50 kişiyle konuşmuyorum sosyallik 0a yakın :( Yani durum bundan ibaret.. Yinede kıskanmam doğru değil belki ama elimde değil ne yapabilirim. Sizce hakkım var mı kıskanmakta? :(
Güncellemeler
+1 yıl
NOLURSUNUZ ÜŞENMEYİN TAMAMINI OKUYUN 2 DAKIKANIZI ALMAZ :(
Kardeşimi çok KISKANIYORUM çok yakışıklı.. :( Sizce bu doğru bişey mi?
Cevapla