Evet sorudada yazdığım gibi öz be öz kardeşimi gerçekten kıskanıyorum hemde bazen çokk. :( Ama haklı sebeplerim var.. Birincisi ben onun ablasıyım 18 yasındayım o 16 yasında erkek ve çokk yakışıklı yüzü güzel vucudu fiziği herşeyiyle yakısıklı. Aynı anneden babadanız ama ben çirkinim yani gerçekten de baya çirkin bir kızım zaten bunu kardeşim de dahil herkes hissettiriyor hatta bazen söylüyor... Beraber bir misafirliğe falan gidelim insanların tepkileri 'ayy ne kadar yakışıklı çocuk maşallah çok şanslısın ilerde dizilerde filmlerde oynarsın' , sonra bana dönüp 'eee ablasıda güzel tabi..' falan oluyor. Sonra o benden çok daha uzun son 1 yılda çok uzadı aramızda 15-20 cm fark var ve sürekli dalga geçiyo kendimi kötü hissettiriyor zaten minyon tipliyim iyicede küçük gözüktüğüm için okuldaki arkadslarına benim 'kız kardeşim' var diyormuş..:( Kardeşiz ama çok farklıyız neden bilmiyorum o çok rahat çok cool sayamayacağım kadar arkadaşı çevresi var bir sürü sevgilisi oluyo biriyle ayrılıyo diğeriyle çıkıyo kızlar peşinde sürekli o konserden bu konsere gidiyor.. Bense çirkin olduğum için normal olarak tek bir sevgilim bile olmadı çekingenim 3-4 arkadastan baska kimsem yok onun gibi whatsappta her gün 50 kişiyle konuşmuyorum sosyallik 0a yakın :( Yani durum bundan ibaret.. Yinede kıskanmam doğru değil belki ama elimde değil ne yapabilirim. Sizce hakkım var mı kıskanmakta? :(
Güncellemeler
+1 yıl
NOLURSUNUZ ÜŞENMEYİN TAMAMINI OKUYUN 2 DAKIKANIZI ALMAZ :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar