Ben Bilecikliyim ve ilçesi Söğüt Osmanlı Devleti'nin kuruluş yeri en azından burdan duymuşsunuzdur tarih kitaplarından ayrıca insanları çok sıcak kanlı kızları güzel ve birçok yerde bulamıycağnız kafeleri hepsi de en az 4.-5. katta olduğundan şehrin bir kısmını kısmen Kuşbakışı izleme keyfi sunar aslında biraz da orta yaşlı şehri de denebilir kısacası bir gidin görün derim yürüyerek çarşıyı boydan boya gezmek mümkün ben şu an İzmir/Seferihisar'da okuyorum şahsen burdan Bileciğe döndüğümde hayran kalıyom memleketime bir şehrin simgesi salyangoz olur mu ya sakin şehirmişmiş ölüyom burada 1 tane genç göremezsiniz saat 7den sonra yani demem şu ki Bileciği öpüp başıma koyuyorum daha kötüleri de varmış
kent ormanı, pelitözü göleti, şeyh edebali türmesi, ertuprul gazi türbesi, söğüt. nette araştırıp bulunan daha güzel yerlere aldanmayın çoğu sadece bilecik sınırları içinde olup diğer şehirlere daha yakındır. :D
arkadaşım düşün ben bilecikte okuyorum; şöyle söyliyim şehirlerarası otobüsler bile bilecik otogarına uğramıyorlar eskişehir-istanbul arası yolculuklarda. çoğu firma servislerle sağlıyo bunu. :D :D