Annenizi nasıl tanımlarsınız?

öncelikle başliyim :D

annem gelir yanıma oturur konuşalım diye :D
yanımdan hiç gitmez :)
sonra gelir sarılır bana :)
canım oğlum der :)

peki siz ;
annenizi nasıl tanımlarsınız?
Annenizi nasıl tanımlarsınız?
Cevapla