Ayrılık gidene mi zor yoksa kalana mı?

arkadaşlar biten ilişkilerde ayrılıkta gidenmi kalamı daha çok acı yaşıyo sizce yani ayrılıkta sizce terk eden taraf yada giden taraf biraz zaman geçdikten sonra özlemye başlamıyormuu :? gidenemi yoksa kalanami zorr giden vivdanla hesaplaşiyrmu sonradan.. arkadaşlarrr cevap verirmisiniz
Ayrılık gidene mi zor yoksa kalana mı?
Cevapla