Geç gelen başarı başarımıdır (25 yaşında hukuk okumak)?

evet bölümüm tarih bırakıp hukuk için çalışıcam bu sene ama annem napıcan artık bırak bu işleri dedi bir yandan sinirlensemde bir yandanda kendime güvenemedim hemde bir hayatım olmıycak 29 yaşına kadar öğrenci olucam buna değermi yoksa tarih bölümüne devammı etmeliyim siz napardınız?
Geç gelen başarı başarımıdır (25 yaşında hukuk okumak)?
Cevapla