100 liram sahte çıktı. Sizin de başınıza geldi mi?

Az evel 3 yaşındaki yeğenimle markete gittim; 70 liralık alışveriş yapıp 100 papel uzattım. Kadın ışık altında baktı bu sahte dedi. Olur mu dedim, allala tekrar bakın dedim yok. Sahte dedi. Polisi arayalım, gelsinler ilgilensinler v. s. neler neler dedi. Dedim ulan zaten dolandırılmışım bir de senin dolandırıcı ithamınla mı uğraşıcam ben ne gereksiz insanmışsın diye kasiyerle kavga ettim. Aradı polisi, polis geldi. Dedim böyle böyle, birinden dün 500 papel ödeme aldım içinden bir kağıdı sahteymiş ben ne yapayım şimdi dedim. Polis de aldığınız kişiye götürelim abla senin yüzünden belli bir şey yapamazsın dedi adfsdf

Yeminne büyük serüven yaşadım. Paraların kalanına baktık; onlar sağlam çıktı. Demek kadın da dolandırılmış, o sahte yüzlüğü de bana kakalamış büyük ihtimal. Yani rezil olduğuma mı yanayım, paramın heder olmasına mı bilemedim.

Sizin de başınıza böyle türlü belalar geldi mi dostlar? Paylaşın benimle, zira moralim çok bozuk :(
100 liram sahte çıktı. Sizin de başınıza geldi mi?
Cevapla