Az evel 3 yaşındaki yeğenimle markete gittim; 70 liralık alışveriş yapıp 100 papel uzattım. Kadın ışık altında baktı bu sahte dedi. Olur mu dedim, allala tekrar bakın dedim yok. Sahte dedi. Polisi arayalım, gelsinler ilgilensinler v. s. neler neler dedi. Dedim ulan zaten dolandırılmışım bir de senin dolandırıcı ithamınla mı uğraşıcam ben ne gereksiz insanmışsın diye kasiyerle kavga ettim. Aradı polisi, polis geldi. Dedim böyle böyle, birinden dün 500 papel ödeme aldım içinden bir kağıdı sahteymiş ben ne yapayım şimdi dedim. Polis de aldığınız kişiye götürelim abla senin yüzünden belli bir şey yapamazsın dedi adfsdf
Yeminne büyük serüven yaşadım. Paraların kalanına baktık; onlar sağlam çıktı. Demek kadın da dolandırılmış, o sahte yüzlüğü de bana kakalamış büyük ihtimal. Yani rezil olduğuma mı yanayım, paramın heder olmasına mı bilemedim.
Sizin de başınıza böyle türlü belalar geldi mi dostlar? Paylaşın benimle, zira moralim çok bozuk :(
Yeminne büyük serüven yaşadım. Paraların kalanına baktık; onlar sağlam çıktı. Demek kadın da dolandırılmış, o sahte yüzlüğü de bana kakalamış büyük ihtimal. Yani rezil olduğuma mı yanayım, paramın heder olmasına mı bilemedim.
Sizin de başınıza böyle türlü belalar geldi mi dostlar? Paylaşın benimle, zira moralim çok bozuk :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar