Arkadaslar ben staj gorcem ama bayramda kac gun izin verirler?

Belediyede staj gorcem 1 temmuzda basliyor ama bayramda arife gununden cikcaz pazartesi yola cikcaz izin verirlermi ki? pazartesi baslayamadim ama stajimi 1 gun daha fazla yapsam olur mu?
Arkadaslar ben staj gorcem ama bayramda kac gun izin verirler?
Cevapla