Yakın arkadaşımın aldatıldığını öğrendim. Gözümle gördüğüm bişey değil ya da bir kanıtım yok.
Söylemeli miyim sizce?
Yoksa zamanla çıkar diye beklemeli miyim?
Söylemeli miyim sizce?
Yoksa zamanla çıkar diye beklemeli miyim?
Gözünle görmediğin sürece kesinlikle gidip söyleme çünkü şimdi gidip söylersen kanıt olmadığı için aldatan kişi kendisini bir şekilde aklar ve kötü olan sen olursun arkadaşına karşı biraz bekle ve sabret kanıt geçerse eline o zaman söyle.
Bende öyle düşünüyorum
Kızla buluştuğu mekan hep aynıymış
Arkadaşımla orda buluşuyormuş gibi yapıp, öğrenmesini sağlayıcam artık
en iyisini yaparsın.
temkinli olmayı elden bırakma.
Anladım sağolasın
rica ederim.
eig için teşekkür ederim.
Sen karışma hiçbirşey söyleme kendi anlasın sen söylersen sana kırabilir seni fesat olduğunu düşünebilir hatta söyler ıspatlıyacak birşeydi yok sen kötü olursun
eline bir kanıt vs bsey geçer geçmez söyle ve bulmaya çalış senden önce öğrenr ve senn bldğnide blrsede kötü olur
Sen olsan sana söylenmesini istermiydn pna göre davran ben söylensn derdm
Ben aldatma durumunu anlardım insan farkeder illaki
Kanıt olmadan söylersem olan arkadaşlığımıza olur
Planladım gözleriyle görmesini sağlayıcam
Aşık olduğunu zannetmiyorum
Cevap
14Cevap
Söyleme, zamanla çıkar.
Eğer söylersen sen iftiracı durumuna düşersin çünkü ;)
Soyleme gozunle gormediysen. durduk yere bozacan aralarini 😠
Gerçek, sadece kanıtım yok
Güvendiğim biri görmüş o söyledi
Sen hiç bulaşma bence. Kötü olan sen olabilirsin sonra, üzülürsün boşver.
Öyle yapmayı düşünüyorum
Kesinlikle söylemelisin. Sen de bu suça ortak olup, arkadaşının daha fazla canını acıtma
Ama kanıtım yok çocul kendini haklı çıkarır sonra kötü ben olurum
en azından onun daha dikkatli olmasını sağlarsın. ateş olmayan yerden duman çıkmaz
Bence söyleme ama arkadaşına başbaşa kaldığınızda yardımcı ol, dikkat etmesini söyle..
Kesinlikle bilmeye hakki var. Yoksa gelecekteki zincirleme aldatmalarin parcasi olursun
Söyle, hak yerini bulsun..
görmedin duymadınsa ee?
Duydum
bence söylemek yerine öğrenmesini sağlayabilirsin.
Ben direk söylüyorum hatta kanıtlı =))
Aldayildigi. kisi tarafindan duymali
Söylemez ki
Soylemessensen sole
söyle gitsin arkadaşının haberi olmalı..
Söyle kesin , boynuzla gezmesin yazık
Söyle ve kimden duyduğunu da söyle.
Delil yoksa araniz bozulur
Kesinlikle dee
Elimde kanıt yok
Sevgiliside iğrenç biri, yalancı çıkarır beni
Kanıtlama imkanım var, gözleriyle görsün en mantıklısı
Hep buluştukları yer varmış onu öğrendim oraya götürücem buluştuklarını öğrendiğim zaman
Ben söylerdim
evet
Soylemelisin
Eger eminsn soyle..
Soyle bence
kötu sen olursun
söyle
Tabiki soyle
söyle.
Söyle.
söyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar