Arkadaşlar ben hep hayatımdan nefret ettim.Her zaman mutsuz oldum.Başkalarının düşüncelerine hep önem verdim.Beklediğim cevapları bulamadığım için kendime güvenimi yitirdim.Sanal ortamda mutlu olmaya başladım.Bunun yanlış olduğunu biliyorum ama başıma gelen kötülükler hep arkadaşlarımdan geldi.Arkadaş edinmekten korkar oldum bu yüzden hiç arkadaşım yok.Ne yapmalıyım sizce?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılAkıllı adımlar atmayı öğrendikten sonra neyinden korkuyon arkadaşlığın, kimseye güvenmeyecen, kimseye sırrını anlatmayacan, kafan rahat olacak, o zaman korkmana gerek kalmaz.. Bu kızların birbirlerine her adımlarını anlatması olayını saçma geliyor bana zaten, anlatmayacaksın kardeşim... Havadan konuş sudan konuş, kimi sevdiğini söyleme, onlar anlatsın sen onlara tavsiye bilmem ne ver ama kendi hayatından örnek verme tamaaam oldu bu iş...
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aynı durum bende de oldu. Çevrenle biraz kaynaşman için, utangaçlığını yenmen lazım. Mesela, arayı ısıtmak için, "saçın çok güzelmiş, üzerindekine bayıldım" gibi şeyler söyleyebilirsin.
01 Yorumla
Yanlış yapmışsın , asla kendine saygısızlık etme , insanın başına kötü tecrübeler gelir, bekleyeceksin iyi şeyler mutlaka seni bulacak buna eminim , moralini yüksek tut biraz kendinle ilgilenebilirsin bu sırada , hem hiç arkadaşım yok niye diyorsun , gel arkadaş olalım :)
01 Yorumla- +1 yıl
15 yaşındayım kendime göre bi arkadaş istiyorum :(
- Aile & Toplum konusunda 613 cevap paylaştı.
+1 yılkorkma kendi karaların olsun kimseye taviz verme en önemlisi milletin ne dediğine değil senin neyi düşüdüğüne bak öyle mutlu olursun birde milleten cok fazla öğüt ve nasihat alma risk ke gir kendi kararlarını kenedeniver teslimiyetcci olma ok
02 Yorumla- +1 yıl
dediğimi unutma aksi takdirde kendi kararların olmaz ve hayatın kabusa döner bu lafımı aklında tut olurmu arkadaşım
- +1 yıl
olur
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
10
Cevap
29Cevap
Kendi ayakların üzerinde durduğun müddetçe, ayakta kalmak için başkalarına ihtiyacın kalmaz. Ama insanlık hali, sendelersen bir gün, elinden tutacak gerçek birisine ihtiyacın olacak. Ne tam anlamıyla kendine dön, ne de sadece topluma göre yaşa. Sen olabilirsen ve sen kalabilirsen yanında kim varsa o gerçekten de seninledir demektir...
211 Yorumla- +1 yıl
benim yanımda hiç kimse yokki sendelediğimde yardım isteyim
- +1 yıl
umarım o gün gelir ve inş hemen glir
- +1 yıl
gülümsemek?benmi?
- +1 yıl
kendimi gülümseyerek düşünemiyorum bile
- +1 yıl
tmam :)
- +1 yıl
:) :)
bence arkadaş olayı sıkıntılı ya herkes arkandan vuruyor herşeyini paylaşıyorsun ediyorsun bi bakıyosun adam dediğin karşına geçmiş tabi herşeyinide biliyor olmuyor.Açıkcası kendi adıma 7 yıldır tanıdığm tek dostum var bide çocukluk arkadaşm onun dışındaki arkadaşlarımı arkadaştan saymıyorum sadece öylesine muhabbet yani.Aslında kimseye ihtiyacımız yok yaşarken.
Sakın ola bunu takıntı haline getirme kendine işin içinden çıkamazsn bu kezde.
Twitterda falan takıl ya ortam güzel oralarda :)00 YorumlaSana tavsiyem arkadaşlarını ince ele ve sık dokuyarak seç.. bu demek değil ki sen sanaldan arkadaşlık kuramazsın fakat sanalda tanıdığın insanla da tanışabilirsin tabi ki de güveni aldıktan sonra eline.. Arkadaşlık zor bir süreç, hakikaten iyi seçmek gerekir, sonuçları senin açından da onun açısından da kötü olabilir, umarım iyi birileri karşına çıkacak, dikkatli ol sadece ve kendini sakın üzüp yıpratma, bu sefer sağlığından olursun mazaallah.. saygılar...
05 Yorumla- +1 yıl
Öncelikle tavsiyen için çok teşekkürler.Ama ben kendimi zaten yıprattım.Kardeş dediklerim düşmanımmış meğer.Onların yaptıkları kötülükler yüzünden tam 12 tane faça attım koluma
- +1 yıl
:( Keşke yapmasaydın... Yıpratıcı bir durum anlıyorum seni çok iyi.. Aynı yerlerden çok oldu geçeli fakat ne yapacaksın hayat acımasız ve direnmek bizler için... Direnmezsen ezilip gidersin.. O yüzden güç topla ve yeniden kalk ayağa.. bunu yapabilecekte birisin.. Muhakkak eminim çok daha iyi günler seni bekliyor önünde.. Yeni yardımcı olmak istiyorum fakat yazı yazarak motivasyonunu yükseltmekten başka bir şey gelmiyor elimden.. Unutma ki her yeni gün yeni umutlarla doğar..
- +1 yıl
Benim umutlarım çoktan tükendi :'(
- +1 yıl
Değil mi ne güzel söylemişsin sin EmrDnzl... Bugün hayat ağlatır, yarınsa güldürür... Dünya bu şekilde... Umarım Rabbim bizleri bu dünya da değilde ahirette güldürür... hayat çoğu zaman acımasız fakat yine de ne olursa olsun gülüyoruz... Şunu da unutmamakta yarar var, Rabbim kullarına taşıyamayacağı yükler vermez... Saygılar...
zamanla arkadaşlara güvenirsin ve zamanla tanırsın şu anda nasıl sanalda olsa herkes sana cevap yazıyor fakat tanımıyorsun kimseyi sonuçta bende tanımıyorum :) ama insanlar genelde konuştukları ile kendini ifade edebiliyorlar ve kişilikleri konuşmalarından az çok belli olur ona göre seç arkadaşlarını hep yalnız kalmak iyi değil :( şahsen sıkılıyorum şu anda arkadaşlardan birini bulsam da dışarı çıksam diyorum
08 Yorumla- +1 yıl
ben arkadaş bulamıyorum.insanlar bnden kaçıyor :(
- +1 yıl
arkadaş dediklerim kişiler küsünce herkese bu kız kaşar dedi ama bn öyle biri değilim :( ama insanlar bana inanmıyo tbii
- +1 yıl
görüşmüyorum :( o kdr gurursuz değilim
- +1 yıl
o güzellikleri göremiyorum ama
Baskalarinin düsüncerini salla gitsin:)) kafan nasil rahatsa o sekil takil Seçtigin arkadaslarina dikkat etmelisin iki tane denyonun yüzünden hayata küsmek niye:)) seni sürekli güldürebilicek yaninda relaxs takilabilecigin insanlarla zaman geçir:)) hersey gönlünce olsun ..
01 Yorumla- +1 yıl
öle bi kişi bulursam zaten dünyalar benim olur :(
+1 yılBenim durumda pek farklı sayılmaz 3 tane dostum diyeceğim insan var hiç biri bulunduğum şehirde değil. Çok iyi anlıyorum durumunu... Ara sıra sıkıntılı olsada kimseden zarar görmüyorsun bu yüzden seviyorum bu durumu. Eğer böyle iyiysen hiç gerek yok arkadaşa alışıyor insan bi süre sonra...
00 Yorumla
+1 yılBen de arkadaşlardan vazgeçtim, çünkü arkadaşım olsun diye kim olduğuna bakmadan herkesle tanışmak, konuşmak istedim ama gerçekten bana uygun, beni önemseyen biri bile çıkmadı. Bu yüzden artık umrumda bile değil, isterse ezik desinler, isterse asosyal. Bir kaç yıl sonra bunların hiçbirini hatırlamayacağım.
07 Yorumla- +1 yıl
Ben hep sessiz ve ezik oldum.Ben ömrüm boyunca hatırlicam çünkü etrafıma olduğum biri gibi şeler sölüyolar.Benim hakkımda sırf küstük diye kaşar diyorlar :( Böle biri değilim.Ama insanlar bana değil onlara inanıyor ve benden kaçıyorlar :(
- +1 yıl
Bence dertleşmek, zaman geçirmek için bir arkadaş şart değil. İnternetten bi kaç kişiyle muhabbet et, eğlen bu yeter. Kendine bir amaç belirle, onun hayalini kur ve insanları önemseme. Tak kulaklığını müzik dinle, onlara göre ben yalnızım belki ama umrumda değil, ben böyle hissetmiyorum.
- +1 yıl
Benim yapım böyle.Herşeyi dert ederim.Müziği severim ama bulmakta zorlanıyorum.Amatör rap dinlerim ben hep :(
- +1 yıl
Benim dinlediğim müzikle bile dalga geçiyorlar bazıları, cidden nasıl olacak bilmiyorum dert etmemeyi öğrenmelisin. Ve bence daha mutluluk verici müzikler seçmelisin, harekeli neşeli :)
- +1 yıl
Hımm neşeli dinlediklerimde var ama ben Tuna Tabu dinliyorum.Tavsiye ederim.Özelliklede ne olur bırakma ellerimi adlı şarkısını
- +1 yıl
Ariana Grande - Put Your Hearts Up :)
- +1 yıl
dinlerim saol
Adam akıllı bi tane arkadaş edin kafa dengi uyumlu güvenilir kalabalığa gerek yok ve bence sanal ortamdan kop demiyorum ama biraz mesafeli ol
016 Yorumla- +1 yıl
bi kişi bulsam sanaldan vazgeçiceğime emin olabilirsin
- +1 yıl
hyr yok
- +1 yıl
insan içini birine boşaltmadan rht etmio.bana sırdaş lazım
- +1 yıl
hyr hiç yaşıtım yok. :(
- +1 yıl
hiç görüşemiyruz.güvenimde yok :(
- +1 yıl
kaçıyolar bnden
- +1 yıl
küstüğüm kişiler onlara benim orosbu olduğumu herkesle çıktığımı söledi ama öyle biri değilim :( yln attılar
- +1 yıl
küstüğün kişiler diğerleriylede aranı bozdu :( gerçekten çok zor bi durum bu konuda aklıma hiç birşey gelmiyo ben ne bileyim yeni ortamlara girebilsen konuştuğun sadece bi arkadaşın seni kendi arkdaşlaryla falan tanıştrsa başka apabileceğin birşey yok sonra erkeklere de seni yanlış anlatrlar ne bi ilişkin olur bundan sonra ne bişey
- +1 yıl
:(
Arkadaş edin ama dosta güvenir gibi güvenme. Dostunu da öyle hemencecik seçme. İstersen arkadaş olabiliriz. Güvenmemeye benden başlayabilirsin. Ciddiyim.
07 Yorumla- +1 yıl
öncelikle teklifin için saol ama ben kendimi sanalda tutmak istemiyorum :( ankarada olsan kabul ederdim :(
- +1 yıl
Tebrik ederim, en doğrusunu yapıyorsun. Gerçek hayatta insanlar konusunda tecrübe edinmek, bazen acı veriyor olsa da daha kolaydır. Öte yandan sanal hayatta korunmak gerçek hayattakinden daha kolaydır. İnsan kendini güvende hissedebilir çünkü evindedir ve en ufak şüphede veya tacizde insanları silebilir, bir daha seni görememesini, bulamamasını sağlayabilirsin.
Bu yüzdendi benim teklifim. Ankara'ya nadiren geliyorum. Ama yakın zamanda bir yolculuk planım yok. :)
- +1 yıl
ankara yaşasaydın arkadaş olmayı isterdim.ama gerçek bi arkadaş :( yptıklarımı anlattığımda bana mal demicek biri.yada küstüğünde sırtımdan vurmicak biri.hatta küsmiceğimiz kdr ii bi arkadaş olmayı
- +1 yıl
Eğer söylediklerin konusunda söz verebilseydim gerçekten üçkağıtçı olduğuma emin olabilirdin. Ben insanlara çok zor güvenirim ve güvenimi çok kolay yitirebilirim. Bu yüzden bir avuç arkadaşımı da referans olarak göstermem mümkün değil. Yine d Ankara'da olmadğıma göre bir mektup arkadaşı istersen, beklerim.
- +1 yıl
eğer sorunum olursa akıl danışırım :(
- +1 yıl
İltifatın için teşekkür ederim. Ama sandığın kadar akıllı birisi değilim. Yine de elimden gelndiğince yardımcı olmak isterim. İçini dökmek istediğinde veya bir sırdaş aradığında, bil ki gizemi burada. Her ne kadar internetin öbür ucundaki birisi olan benim birtek sözüme güvenmemen gerektiğini düşünsem de (çünkü ben öyle yapardım) ısrların bende kalır.
- +1 yıl
sana güveniyorum
+1 yılDaha Dikkatli Olarak Arkadaş Secmen Lazım Nasıl Anlarım Diceksin Zamanla Anlarsın Ama Zarar Görmicek Kötülük Gelmicek Dozda Arkadaslık Yapıcaksın Fırsat Vermiceksin Taaki Tanıyana Kadar Güvenene Kadar ..
00 Yorumla
+1 yılhipotekli kişilik geliştirmişsin, dönüş çok zor ama imkansız değil.. ailenden kop, al valizini başka b ir yere ( şehir/ev) taşın.. ve pes etme.. mesele insanların kötü olması değil, senin onlara güvenmiyor olman ve insan inandığı sonuçları yaşar..
01 Yorumla- +1 yıl
ben başka eve taşınmak için oldukça küçüğüm :(
+1 yılvalla bacimm, banko yerlerden arkadas edinmekte fayda var,
mesela ailece senelerce beraber gidip geldiginiz insanlar, cami oratami :D00 YorumlaAh be ankaralim. Su devirde en önemli şey kendi hayatin., kendi canindir. Bir başkasi için üzulmeye kederlenmeye gerek yok. Kendin için yaşa sana zarar gelecek herseyden kaç, kafana takma. Beniwwwm gibi...
01 Yorumla- +1 yıl
ben herşeydn korkar oldum.sadece 3 aydır böleyim ama intihar bile etmeyi düşündüğüm oldu acıkcası :(
İnterneti boşver gerçek hayatın tam içine dal, hatasız kul olmaz, olanıda zaten bizi bulmaz o yüzden takıntı yapmana gerek yok
00 YorumlaMini etek giy hoppa gibi konuş diiğer bütün kızlar gibi senin de geniş bir çevren olur sonra da övünürsün yüzsüzcesine bununla.
02 Yorumla- +1 yıl
pardon ama sen beni yanlış anlamışsın.nasıl kaşar olabilirim demedim.nasıl arkadaş bulabilirim dedim.mini etek giyip dışarı çıkmasını bnde bilirim.ama o tür şelerle işim olmaz benim
- +1 yıl
nasıl kaşar olabilirim die sormadım bni baya yanlış anlamışsın.
+1 yılKendini mutlu etmek icin baskalarina ihtiyacin yok sadece mutlulugunu paylasmak icin baska insanlara ihtiyac duyabilirsin. Her insan kendini bi sekilde mutlu edebilir bu gayet kolay:)
00 Yorumlagayet doğal bir davranış normal hayatta doğru olmayan kişiler sanal dediğimiz yerde daha sağlam kişiler ile arkadaş olabiliyoruz
04 Yorumla- +1 yıl
sanaldakileerede bazen güven olmuyor. :(
- +1 yıl
sanalda milyonlarca insan var.bu gerçekte arkadaş bulmak kdr zor :(
+1 yılSen doğru olup başını eğecek birşey yapmadıktan sonra sen neden kendine bunu yapıyorsun? Dik dur her zaman kendine güven...
00 Yorumla
+1 yılboş ver yalnız insanlar daima güçülüdür
bende yalnızım mutluyum tek sorun her şeyi içimde yaşıyorum.00 Yorumla
+1 yılgit ve hayatını yaşa! arkadaş felan bul umutsuzluğa kapılma!
06 Yorumla- +1 yıl
Hayatımı yaşayamıyorum.Başkaları hep yoluma taş koyuyo
- +1 yıl
o başkalarını geride bırak ve dışarı çık. kendine arkadaş bul ama bunlar 1 günlük değil ömürlük olsun.. bulamıyorum deme. insan isteyince her şeyi başarır...
- +1 yıl
Umarım beni anlayan,küssekte hakkımda kötü şeler sölemicek bi dost bulurum :(
- +1 yıl
mutlaka bulursun.. bol şans...
- +1 yıl
saol...
- +1 yıl
her zaman...
+1 yılhayatta nasıl mutlu oluyorsan odur senin için güzellik ..
03 Yorumla- +1 yıl
mutlu olmayı başaramıyorum :( güzel bişi yok o yüzden
- +1 yıl
illaki vardır ama sen psikolojik olarak kafada yer etmiş herşeye iyi bakmaya çalış iyi yönlerini bul..
- +1 yıl
denerim :(
sanaldan arkadaş edinip bunları gerçek arkadaşlığa çevirmelisin
028 Yorumla- +1 yıl
Ama sanaldakilere güvenemiyorum
- +1 yıl
Ama arkadaş bulamıyorum
- +1 yıl
Kabul ettim isteğini.Güvenmem için zaman versen olurmu.Artık insanlara güvenim azaldıda :(
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim :(
- +1 yıl
saol
- +1 yıl
Ben insanları kırmaktan nefret ederim.Bana iyilikleride kötülükleride dokunsa teşekkürümü ederim.
- +1 yıl
peki
- +1 yıl
Neden?
- +1 yıl
Bak ben kural istemiyorm.Bunu çok yaşadım
- +1 yıl
Hayır olmaz.Arkadaşlıkta sınır istemiyorum ben
- +1 yıl
Anlayışın için saol
- +1 yıl
Umarım anlaşırız.
- +1 yıl
görücez
- +1 yıl
evet
Bir ata sözü bana arkadaşını söyle sana kım oldugunu söyleyım sen arakadaş edınemıyorsan arkadaş senı edinsin o seni bulur
02 Yorumla- +1 yıl
umarım bulur :( acele etse ii olr :(
Ya bunlar toplumumuzun ne kadar yozlaştığının kanıtı işte harbiden güvenilecek insan o kadar az ki çevremizde herkes menfaatçi olmuş dostlukmuş, arkadaşlıkmış hepsi hikaye oldu şu zamanda
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbenim cok arkadasim var ve hepsiyle mesafeliyim hic bir zaman kanka durumu olmadi, arkadas cevresi insana zarar verebiliyor uzakdur derim bence
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılnasıl arkadaşın olmaz okulun falan yok mu ya da çalıştığın yerde insanlar yok mu ya da akraban komşun yok mu?*
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbenimde yok :) ama halimden mutsuz değilim.. hersey arkdas edinmekle bitmiyor.. 10 gereksiz arkdasım olacagına .. 1 dostum olsun yeter :D
00 Yorumla
+1 yılarkadaslarini dogru sec.
215 Yorumla- +1 yıl
Arkadaş bulamıyorum ki doğru seçeyim...
- +1 yıl
sebeb?
- +1 yıl
Evet ve gerçek bi dost arıyorum :(
- +1 yıl
buna ihtiyacin yok.
- +1 yıl
Tek başımayım.Delirmek üzereyim.Dertlerime ortak olcak biri istiyorum
- +1 yıl
gercek dost kücüklügünde beraber büyüdügün arkadaslarindan biri olabilir, tüm anlasmazliklari yanlis anlamalari güvensizlikleri zaten kücükken atlatmissininizdir birbirinizi iyi tanirsiniz benim moralim bozuk yanimda ol demene gerek kalmaz o nezaman yaninda olacagini nezaman seni kendi haline birakmasi gerektigini bilir, güven sorunu yoktur vs bu saatten sonra böyle bir dostluk kurmak zor. takilma o yüzden. yasa gitsin iste.
- +1 yıl
kopuk olduğun hakkında şüphelerim var o_O
- +1 yıl
asdiojasdklsaklösa
- +1 yıl
olur denerim.
- +1 yıl
Normal cevaplar vermekten vazgeç. :DW:dw:D
- +1 yıl
bu ayki normal cevap hakkimi şu an kullandim bidahaki ay baska sorularda görüsmek üzere repuli ^^
- +1 yıl
by :(
- +1 yıl
cio ):
sen arkadaşlarına uymaya hazırmışsın zaten ..
03 Yorumla- +1 yıl
Ben hayatımı hep onların kurallarına göre yaşadım :(
- +1 yıl
Onlar her zaman parasına güvendi.Benim güvenebiliceğim bişeyim yok
Destek al psikolojik olarak
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılHe deyince edinemezsin tabi zor yani.
00 Yorumla
+1 yılBeni arkadaş ekle bi yerden başlamak lazım.
02 Yorumla- +1 yıl
sanal arkadaşlıkda çok kısa sürüyor :(
- +1 yıl
o zaman nasıl arkadaş bulcan sen bence sanal daha güvenli :D
Sanaldan insanlar hiçbir zarar veremez
İyi kimse kalmadı da ondan. Sen iyi misin ki
02 Yorumla- +1 yıl
tahmin bile edemezsin.iyi olmam yüzünden hep ezildim.herşeyden korkar oldum.insanlarla konuşamıyorum bile :(
+1 yılailenin baskısı yüzünden sanırım :S
03 Yorumla- +1 yıl
ailem hiç benim tarafımı tutmadı :(
- +1 yıl
cevrende de cok mal vardı heralde?
- +1 yıl
evet
baksana birşey dicem sana
00 Yorumla
+1 yılbenimde yok.. napalım olmayınca olmuyorrr
03 Yorumla- +1 yıl
:( neden olmuyor ama :(
- +1 yıl
kişi arkadaşının dini üzeredir. Umarım anladın canım benim
- +1 yıl
doruyu sölemek gerekirse hayır malesef anlamadım :(
Gizli Üye(36-45)+1 yılArkadaşlık isteklerini kabul et.
22 Yorumla- +1 yıl
ettim şuan
+1 yılKendi düşüncelerine önem ver.
10 Yorumla
+1 yılhayvan al onu besle
12 Yorumla- +1 yıl
aslında eskiden bi civcivim vardı ama kendi sorumlarımla ilgilenmekten onu aç bıraktım ve öldü :/
- +1 yıl
:(
Devamını Gör(24)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Arkadaş edinmekten korkar oldum bu yüzden hiç arkadaşım yok. Ne yapmalıyım sizce?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar