Arkadaş edinmekten korkar oldum bu yüzden hiç arkadaşım yok. Ne yapmalıyım sizce?

Arkadaşlar ben hep hayatımdan nefret ettim.Her zaman mutsuz oldum.Başkalarının düşüncelerine hep önem verdim.Beklediğim cevapları bulamadığım için kendime güvenimi yitirdim.Sanal ortamda mutlu olmaya başladım.Bunun yanlış olduğunu biliyorum ama başıma gelen kötülükler hep arkadaşlarımdan geldi.Arkadaş edinmekten korkar oldum bu yüzden hiç arkadaşım yok.Ne yapmalıyım sizce?
Arkadaş edinmekten korkar oldum bu yüzden hiç arkadaşım yok. Ne yapmalıyım sizce?
Cevapla