En yakın arkadaşım beni dışladı şimdide özür diliyor affetmeli miyim?

eskiden çok iyi arkadaştık.. bir ara popüler olucam diye kendini yırtmaya başladı...önceden hep ikimiz takılırdık.. başkalarıyla takılmaya başlaığında beni unuttu.. popülerlik uğruna beni sattı.. onun sevgilisi varmış benim yokmuş.. hep bununla dalga geçmeye başladı.. onun tabiki de olur minicik şortlar giyiyor.. ben mini giyinmeyi pek sevmem bu yüzden sevgilim yokmuş cinsel şeyleri konuşmayı sevmiyormuşum bu yüzden srvgilim yokmuş.. bir ara canıma tak etti ve ona "senin gibi oramı buramı birilerine gösteripte sevgilim olacağına hiç olmasın da iyi" dedim.. yeni arkadaşları felan hepsi güldü.. dün yanıma gelip özür diledi yaptıkları için sizce affetmeli miyim?
En yakın arkadaşım beni dışladı şimdide özür diliyor affetmeli miyim?
Cevapla