Bir ablam olmasını çok isterdim ama olmadı :( Ablalık sizce nasıl duygu?

Ablasıya anlaşamayııp kavga edenleri hiç anlamıyorum, ablalar sevilmez mi? Benim bir ablam olsun, bana anne gibi olsun ve beni yönlendirsin, bana her daim arkadaş olsun, onun için canımı veririm, onun boynuna atlar sarılırım "ablaammmmm" diye <3 Kızlar, ablalık sizce nasıl bir duygu? Erkekler, ablanız var mı? Varsa iyi anlaşır mısınız? Sever misiniz birbirinizi? Ayrıca ben birinin manevi ablam olmasını çok isterim... Beni koruyup kollasın bana yardımcı olsun aahhhh ahhhhhhhhh <3
Bir ablam olmasını çok isterdim ama olmadı :( Ablalık sizce nasıl duygu?
Cevapla